Albert Heijn start inline pilot
- Food-en-retail
- 3 nov 2017 @ 11:23
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingWinkelen
- 3 nov 2017 @ 11:23
- Redactie Food en Retail
Albert Heijn is begonnen met een zogenoemde 'inline pilot' bij winkels in Rotterdam en Den Haag. In deze pilot worden online en offline-elementen met elkaar gecombineerd. Op die manier wil AH op de winkelvloer ook service bieden aan onlineklanten.
Bij die service speelt de winkelbalie een belangrijke rol. ‘Het is bijvoorbeeld mogelijk om je boodschappenkratten, waar statiegeld op zit, in te leveren. Ook kun je online bestelde producten retourneren en koopzegels aanschaffen’, zegt AH-woordvoerder Anoesjka Aspeslagh aan vakmedium Distrifood. Daarnaast gaat het winkelteam op verschillende plekken op de winkelvloer aan klanten vertellen dat ze producten ook online kunnen bestellen. ‘Bij dat laatste kun je denken aan communicatie bij het schap waar zware of grote producten staan’, zegt Aspeslagh. Lees hier verder. (bron: Distrifood)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- retourneren
- Rotterdam
- winkelvloer
- boodschappenkratten
- Den Haag
- winkel
- online
- statiegeld
- product
- elementen
- besteld
- offline
- Albert Heijn
- pilot
- online
- winkelbalie
- service
- pilot
- inline
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing