'Huisgemaakt' geeft een kijkje in de keuken van La Place
- Food-en-retail
- 22 nov 2017 @ 09:16
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - MarketingFood
- 22 nov 2017 @ 09:16
- Redactie Food en Retail
De feestdagen zijn in aantocht dus pakken veel merken en foodproducenten uit met een leuk kookboek. Een kwestie van marketing. In het nieuwe kookboek ‘Huisgemaakt’ van La Place staat volgens de Jumbo-restaurantketen een gevarieerde selectie van de allerlekkerste La Place-gerechten op het menu. 'Dit kleurrijke kookboek biedt volop inspiratie met meer dan 150 seizoensrecepten voor thuis: eenvoudige en gemakkelijk te maken gerechten voor elk moment van de dag. Zodat iedereen de allerlekkerste gerechten van La Place nu óók thuis kan maken.'
'Smaak staat bij La Place op de eerste plaats. Daarom gebruiken we altijd verse, eerlijke en pure ingrediënten, het liefst uit de regio en waar het kan biologisch. Bij La Place geloven we dat iedereen kan koken. Met dit kookboek kun je direct aan de slag met onze recepten om je favoriete La Place-gerechten óók thuis op tafel te zetten. Bovendien is het een leuk cadeau voor tijdens de feestdagen', vertelt Bart van den Nieuwenhof, managing director van La Place aan MarketingTribune.
In ‘Huisgemaakt’ staan volgens hem niet alleen basisrecepten voor brood-, pizza- en taartdeeg, sauzen en frites, maar ook allerlei handige tips & tricks om van elk gerecht een succes te maken. 'In vijf hoofdstukken heeft La Place haar meest favoriete La Place-recepten verzameld, waarin - net als in haar restaurants - alle seizoenen aan bod komen. Per seizoen komen allerlei heerlijke en vertrouwde gerechten voorbij: voor een lekker ontbijt, een smakelijke lunch of een heerlijk diner met familie en vrienden. Van smoothies, sandwiches, salades en soep tot pizza’s, pasta’s, vis, vlees en heerlijke gerechten van de grill.'
Het kookboek ‘Huisgemaakt’ is gemaakt in samenwerking met Fontaine Uitgevers en is voor 19,95 euro verkrijgbaar bij alle La Place vestigingen. 'Of als je nu de La Place Extra’s app download, voor iOS of Android, ontvang je Huisgemaakt voor 9,95 euro', tipt Van Den Nieuwenhof nog even.
(PvWK)
Over La Place
'Al 30 jaar is La Place een succesvolle foodserviceformule waarbij natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten de hoofdrol spelen. De horecaketen combineert het beste van de markt met een selfservice restaurant. Sinds de oprichting in 1987 speelt La Place in op de trend van gezonde voeding. Zo werken de professionals uitsluitend met verse, eerlijke en waar mogelijk biologische grondstoffen en worden eigen, unieke recepten voor de ogen van de gast bereid. La Place heeft naast ruim tachtig vestigingen in Nederland ook locaties in Duitsland, Indonesië, Canada, Frankrijk, Oostenrijk en de Verenigde Staten. Begin 2016 is de foodserviceformule overgenomen door Jumbo Groep Holding.' (bron: La Place)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- kookboek
- eenvoudig
- marketing
- inspiratie
- La Place
- kleurrijk
- restaurant
- Jumbo
- groenten
- gemakkelijk
- food
- keuken
- vega
- etail
- kookboek
- thuiskok
- menu
- seizoensrecepten
- Huisgemaakt
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [RMD24] Europese standaarden voor... 18-03-2024
- Albert Heijn brengt paasassortiment... 18-03-2024
- Albert Heijn zoekt klantervaringen... 15-03-2024
- Jumbo stopt met vleesstunts na... 15-03-2024
- NIQ Retail Spend Barometer:... 14-03-2024
- Beter Bed: 'Gooi je telefoon de... 14-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing