Laurens Sloot (EFMI) zoekt partners voor 4G food&retail onderzoek
- Food-en-retail
- 6 nov 2017 @ 10:22
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - InnovatieFoodOnderzoek
- 6 nov 2017 @ 10:22
- Redactie Food en Retail
EFMI Business School is van plan om samen met de RUG de komende vier jaar een groot onderzoeksproject te doen in het kader van de Kennis- en Innovatie Agenda op het gebied van de 4 G's: Gezondheid, Gemak, Genieten en Goed gedrag (Groen). Deze trends vormen de belangrijkste groeidrijvers achter productverbeteringen en formulevernieuwingen, stelt initiator Laurens Sloot. 'We onderzoeken onder andere de fundamenten achter deze trends, de toepassingsvormen en de mate waarin deze trends waarde kunnen creëren voor consument, fabrikant en retailer.'
Voor dit project zegt professor Sloot op Linkedin op zoek te zijn naar acht food fabrikanten en food retailers die een klein deel van de kosten willen sponsoren. 'Voordelen voor de participanten zijn:
- Aansluiting bij topwetenschappers op het gebied van waardecreatie en innovaties mbt de 4G's
- Zitting in werkgroepen bestaande uit food retailers en food fabrikanten met gedeelde interesse in innovaties op het gebied van de 4G's
- Toegang tot research en data ter waarde van een factor 30 (!) van het bedrag dat zelf ingelegd moet worden.'
Vakgenoten met interesse kunnen contact opnemen met Sloot via een PB op Linkedin of via de redactie MarketingTribune (peter@marketingtribune.nl). Wij helpen graag dit project van de grond te krijgen. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- belangrijk
- formule
- Groen
- Gemak
- EFMI Business School
- food
- Gezondheid
- groeidrijvers
- sponsor
- EFMI
- Genieten
- RUG
- vernieuwingen
- retail
- productverbetering
- partners
- marketing
- Goed gedrag
- Kennis- en Innovatie Agenda
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
- [marketeer 199] Thijs Ekelschot -... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing