Touch groep verwerft alle aandelen Diner Jaarkaart
- Food-en-retail
- 10 jan 2018 @ 16:05
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMarketing
- 10 jan 2018 @ 16:05
- Peter van Woensel Kooy
Touch TVC holding, actief op het gebied van high perceived value consumenten promoties, heeft de aandelen van Diner Jaarkaart verworven. Na een periode van exclusieve vertegenwoordiging zal de Diner Jaarkaart-marketingpropositie als onderdeel van de Touch groep verder worden ontwikkeld.
Daarbij zal de focus zal liggen op vernieuwing van het online platform, promoties met toonaangevende organisaties alsmede internationale expansie.
Diner Jaarkaart
Diner Jaarkaart is reeds actief sinds 1999 en biedt leden 25% korting op de gehele rekening bij ruim 1.000 landelijk deelnemende restaurants. Diner Jaarkaart houders dienen te reserveren via de website en ontvangen zo hun voordeel. Restaurants beheren geheel zelfstandig de beschikbaarheid.
(PvWK)
Over Touch groep
'Touch TVC is als holding onderdeel van Touch Incentive Marketing, actief op het gebied van loyalty, incentive programma’s en leisure lifestyle tickets, alsmede Touch Consumer Promotions, specialist op het gebied van high perceived value consumenten promoties. De Touch groep is actief sinds 1996 en is met ruim 25 collega’s werkzaam voor vele gerenommeerde organisaties zoals ING, Albert Heijn, Nationale Postcode Loterij en Samsung.' (bron: Tg)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Diner Jaarkaart
- retail
- Diner Jaarkaart
- restaurant
- vertegenwoordiging
- promotie
- horeca
- verworven
- card
- marketing
- loyalty
- Touch TVC holding
- high perceived value
- consument
- aandelen
- exclusief
- traffic
- actief
- periode
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Battle of the smartphones
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt winkeldiefstal onder...
- Dennis van de Sande van Royal Swinkels: 'Mark Ritson's...
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing