Touch groep verwerft alle aandelen Diner Jaarkaart

Touch groep verwerft alle aandelen Diner Jaarkaart
  • Food-en-retail
  • 10 jan 2018 @ 16:05
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • FoodMarketing

Touch TVC holding, actief op het gebied van high perceived value consumenten promoties, heeft de aandelen van Diner Jaarkaart verworven. Na een periode van exclusieve vertegenwoordiging zal de Diner Jaarkaart-marketingpropositie als onderdeel van de Touch groep verder worden ontwikkeld.

Daarbij zal de focus zal liggen op vernieuwing van het online platform, promoties met toonaangevende organisaties alsmede internationale expansie.

Diner Jaarkaart
Diner Jaarkaart is reeds actief sinds 1999 en biedt leden 25% korting op de gehele rekening bij ruim 1.000 landelijk deelnemende restaurants. Diner Jaarkaart houders dienen te reserveren via de website en ontvangen zo hun voordeel. Restaurants beheren geheel zelfstandig de beschikbaarheid.
(PvWK)

Over Touch groep
'Touch TVC is als holding onderdeel van Touch Incentive Marketing, actief op het gebied van loyalty, incentive programma’s en leisure lifestyle tickets, alsmede Touch Consumer Promotions, specialist op het gebied van high perceived value consumenten promoties. De Touch groep is actief sinds 1996 en is met ruim 25 collega’s werkzaam voor vele gerenommeerde organisaties zoals ING, Albert Heijn, Nationale Postcode Loterij en Samsung.' (bron: Tg)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken