AH geeft korting om Luizenmoeder

AH geeft korting om Luizenmoeder
  • Food-en-retail
  • 7 mrt 2018 @ 13:30
  • Link
  • Redactie Food en Retail
    Redactie Food en Retail

    Redactie
    MarketingTribune
  • Below the lineFoodTelevisie

In tv-hitserie De Luizenmoeder kreeg juf Helma tijdens haar functioneringsgesprek een mokkataart inclusief kortingssticker van Albert Heijn van baas Anton. Daar haakt de supermarktketen scherp op in.

Tot en met vrijdag krijg je als inhaker bij de Albert Heijn 35 procent korting op mokkapunten. 'Gewoon als blijk van waardering', staat erbij. De actie is gedeeld op o.m. de Facebook pagina van AH. Vandaag werd ook bekend dat de retailketen een interne TBWA\-competitie won met de onderscheidende Appie Today-campagne. Intussen is juf Ank een beroemdheid geworden.
(PvWK)

Goed nieuws voor de Luizenmoeder-fans: klik hier

Redactie Food en Retail

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken