Assortiment La Place producten bij Jumbo fors uitgebreid
- Food-en-retail
- 28 mrt 2018 @ 12:08
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 28 mrt 2018 @ 12:08
- Peter van Woensel Kooy
Nieuwe La Place producten doen hun intrede in de winkels van Jumbo. De retailketen verwelkomt onder meer La Place theesoorten, romige hangop en Italiaanse smaakmakers.
Introducties die stuk voor stuk zijn ontstaan vanuit een intensieve samenwerking tussen Jumbo en de foodserviceformule, stellen de merken gezamenlijk. 'Vanaf nu is er een ruime selectie van topkwaliteit La Place producten exclusief verkrijgbaar bij Jumbo. Zo haalt iedereen heel gemakkelijk de smaakbeleving vanuit de La Place restaurants in huis.'
Jumbo en La Place werken sinds de eerste de laatste overnam nauw samen om elkaar te versterken met hun kennis over voeding. Zo sparren de merken over hun gedeelde visies en hebben de koks wekelijks contact met product- en conceptontwikkelaars. Samen selecteerden ze de allerlekkerste producten die uitblinken in smaak en voldoen aan strenge kwaliteitseisen. Bijvoorbeeld de befaamde kruidenroomkaas van La Place. Het broodje kruidenroomkaas is al jaren een van de bekendste en populairste producten, jaarlijks worden er ruim 500.000 van verkocht. Met de topkwaliteit La Place producten kunnen Jumbo klanten ook zelf hun favoriete La Place recepten maken.
Een stukje La Place bij Jumbo
Na de overname van La Place door Jumbo bundelen beide bedrijven hun expertise op het gebied van foodbeleving in een exclusieve productlijn. 'La Place is een sterk merk met kwalitatief hoogstaande producten en gerechten, bereid met de beste natuurlijke en dagverse ingrediënten. Ook bij Jumbo staat gezond en lekker eten centraal. Logisch dus om het beste van de twee werelden met elkaar te verbinden', vertelt Colette Cloosterman-van Eerd, als cco verantwoordelijk voor Formule en Innovatie en mede-eigenaar van Jumbo. 'Ik ben er trots op dat we deze producten van La Place mogen verwelkomen bij Jumbo. Dankzij de uitbreiding van het assortiment kunnen klanten voortaan ook thuis genieten van het beste van La Place.”
Samen sterker
Eerder werkten Jumbo en La Place al samen in de Jumbo Foodmarkten, Jumbo City’s en met verschillende La Place producten in het Jumbo assortiment, zoals de La Place seizoenschocolade en het enige echte La Place worstenbroodje. La Place is geïntegreerd in de Jumbo familie, met een sterke focus op nationale en internationale uitbreiding. Ook zetten de merken in op de verdere ontwikkeling van de formules, waarbij zij op innovatieve wijze inspelen op trends in food. De synergie tussen La Place en Jumbo begint duidelijk haar vruchten af te werpen, zo stelt het familiebedrijf, met het nieuwe concept voor binnenstedelijke gemakswinkels – dat elementen van zowel La Place als Jumbo samenbrengt – als mooi voorbeeld.
(PvWK)
Voor de fijnproevers
De volgende producten zijn opgenomen in het Jumbo assortiment, dat continu verder wordt uitgebreid, meldt Jumbo:
La Place Koffiebonen, 1kg – Originale, Espresso, Cappuccino, Dolce, Ristretto, Lungo dark - €9,95
La Place Thee – Moroccan Munt, Rooibos Original, Green Tea, Lemongrass & Ginger, English Breakfast, 15 stuks – €1,59
La Place Bio Aceto Balsamico Di Modena, 250ml – €2,49
La Place Bio Crema Di Balsamico, 250ml – €2,49
La Place Olijfolie Extra Virgin Arbequina, 500ml – €3,99*
La Place Pasta, 500g - Trottole, Gemelli, Tomato gigli,,– €1,79*
La Place Buffel Mozzarella, 225g – €2,19
La Place Kruiden Roomkaas, 150g – €2,49
La Place Pesto, 100g – €2,49
La Place Hangop, 650g – €1,69
La Place Worstenbroodje, 2 stuks 3,00 – 4 stuks €6,00
La Place Saucijzenbroodje, 1 stuk – €1,25
La Place Merengue, 1 stuk – Vanille, Mokka, Aardbei,– €1,25
La Place Dressing, 120ml - Honing-mosterd, Oosters, Caesar, Pesto – €1,59
* Verkrijgbaar vanaf 23 april
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing