[retailsafari] 'Instock' opent permanent café restaurant
- Food-en-retail
- 21 jul 2015 @ 15:21
- Link
-
Albert Top
algemeen directeur
Crossmarks - InnovatieMVOFood
- 21 jul 2015 @ 15:21
- Albert Top
Instock maakt lekkere gerechten van ingrediënten die de schappen van de Albert Heijn niet gehaald hebben vanwege een buts of een deuk. Ingrediënten waar helemaal niks mis mee is en die de koks tot creatieve gerechten uitlokken. Het begon juni 2014 met een pop-up restaurant en is zó succesvol gebleken dat Instock nu - een jaar later - een permanent café restaurant opent. Dit horeca-concept zet voedselverspilling op de kaart. Een beeldsafari.
Meer dan alleen een restaurant
Een grote verandering ten opzichte van het pop-up restaurant is dat ze iedere dag open zijn voor ontbijt, lunch en diner, maar ook voor een kop koffie aan de leestafel of een borrel na werk. Deze nieuwe plek moet meer dan alleen een restaurant worden: een locatie waar over eten wordt gepraat, waar open discussies worden gevoerd en waar mensen met een visie en een can-do mentaliteit aan het woord komen. Daarom worden op regelmatige basis evenementen georganiseerd waarin de thema’s food, food waste en ondernemerschap centraal staan.
Albert Top
directeur Crossmarks
beeldsafari Instock:
(footage: Crossmarks)
-
Albert Top
- Werkt bij: Crossmarks
- Functie: algemeen directeur
- Website:http://www.crossmarks.nl/
- Profiel »
- ingrediënt
- buts
- schap
- Albert Top
- recycling
- deuk
- rot
- Instock
- pilot
- Crossmarks
- Albert Heijn
- overrijp
- kok
- creatieve gerechten
- blog
- MVO
- ingrediënten
- gezond
- lekker
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [marketeer 197] Margot van Hulsteijn - marketing directeur...
- [onderzoek] '4 op de 10 Nederlanders koopt zo veel mogelijk...
- Jumbo stopt met vleesstunts na kritiek Wakker Dier
- Albert Heijn brengt paasassortiment tot leven met AI
- 'Kwart retailers heeft in 2030 geen winkelvoorraad meer '
- Magnum lanceert Euphoria en Chill - ijsdivisie in de verkoop
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Hak bedankt voor choco-moes28-03-2024
- Retailers Plus en Coop in het rood28-03-2024
- Judith Hoogendoorn van Upfield:... 27-03-2024
- [onderzoek] Huismerkverpakking vaak... 27-03-2024
- Goudas Glorie brengt ode aan mensen... 26-03-2024
- Lize Verdegaal van Subway: 'Onze... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing