Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

New Skool Media neemt weekblad Elsevier over

8jan 201611:17
  • Media
  • 19725 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkVerkoop

nieuws New Skool Media heeft overeenstemming bereikt met Reed Business Nederland over de overname van de uitgeefactiviteiten van Weekblad Elsevier en BeleggersBelangen. De naam van Elsevier waar de redactie tot zijn grote ongenoegen afscheid van moest nemen, blijft in ieder geval nog 4 jaar behouden.

Irene Duivestein head of digital van M2Media

8jan 201600:32
  • Media
  • 26545 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediabureauOnderzoekStrategieMedia

nieuws M2Media heeft een nieuwe head of digital aangesteld: Irene Duivestein. Zij wordt ook lid van het managementteam. Daarnaast zijn nog drie andere medewerkers aangetrokken: Jasmijn Bouwmeester (Senior Media Adviseur), Rishma Kanhaisingh (Insights Consultant) en Danique Brandhorst als media-adviseur.

Sales director Ronald Bouwman stapt op bij Adfo Groep

7jan 201614:17
  • Media
  • 18066 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintSalesMediaVerkoopPersonalia

nieuws Er vertrekt alweer een sleutelfiguur bij Adfo Groep: sales director Ronald Bouwman heeft zijn baan opgezegd. Hij weerspreekt het gerucht dat zijn vertrek zou volgen op een conflict met eigenaar Willem Sijthoff. Bouwman is toe aan een nieuwe uitdaging.

BrandDeli haalt marktaandeel van 16%

7jan 201614:03
  • Media
  • 11827 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisieBereik

nieuws De zenders van BrandDeli hebben het jaar 2015 afgesloten met een recordmarktaandeel van 16,3% in de doelgroep van 20-49 jaar. Hiermee werd een groei van 4% gerealiseerd ten opzichte van 2014. Het marktaandeel in primetime groeide zelfs met 7%, naar 9,3%.

Consument verwacht louter gratis media in 2025

7jan 201609:01
  • Media
  • 11098 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OnlineOnderzoekMediaContentTrends

nieuws Bijna de helft van alle consumenten verwacht dat zij in 2025 niet meer voor mediadiensten hoeven te betalen. Dat geldt voor zowel traditionele media (48%), zoals films, televisie, muziek, radio, nieuws en sportuitingen uit de tijd vóór internet, als voor nieuwe digitale media (47%). Dit blijkt uit het nieuwe onderzoeksrapport State of Customer Service van Xerox. Voor het onderzoek zijn meer dan 6.000 consumenten van alle leeftijdsgroepen in Frankrijk, Duitsland, Nederland, het Verenigd Koninkrijk en de VS gevraagd naar de rol van mediadiensten in hun dagelijks leven.

Sjuul Paradijs lanceert eigen bedrijf Trusted Media

6jan 201612:49
  • Media
  • 18987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkStorytellingJournalistiekMediaMediastrategie

nieuws Sjuul Paradijs, oud-hoofdredacteur van De Telegraaf, start samen met zijn voormalige adjunct Jan-Kees Emmer een nieuw mediabedrijf: Paradijs & Emmer Trusted Media BV, kortweg Trusted Media. 'Iedereen kan zelf een mediabedrijf worden. Daar helpen wij ze bij.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk