Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

SugarCity in Halfweg toneel van The Battle van The Voice of Holland

30okt 201520:14
  • Media
  • 16411 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieMedia

nieuws SugarCity in Halfweg is vanaf vanavond het strijdtoneel van The Battle van The voice of Holland. Afgelopen weken vonden de opnames van het vervolg op The Blind Auditions plaats in het industriële decor van de evenementenlocatie in Halfweg. Veertig overgebleven kandidaten strijden hier live, onder de rook van Amsterdam, voor een plaats in The voice of Holland.

538 Non Stop vanaf november op DAB+

30okt 201512:55
  • Media
  • 9370 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Radio

nieuws Vanaf 1 november is de zender 538 Non Stop ook via DAB+ te horen. De 538Groep heeft met deze distributie-uitbreiding naar DAB+ gehoor gegeven aan de wens van vele radioluisteraars; om ook via DAB+ non-stop naar hun favoriete hits te kunnen luisteren.

Arian Buurman vertrekt bij Ster

30okt 201507:03
  • Media
  • 9767 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisiePersonalia

nieuws Algemeen Directeur Arian Buurman heeft in goed overleg met het bestuur van Ster besloten om per 1 januari 2016 te vertrekken bij Ster. Hiermee sluit zij een dienstverband af van 18 jaar, waarvan 11 als algemeen directeur.

RAB Radio en TBWA breiden campagne uit

29okt 201512:24
  • Media
  • 12380 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MediaCampagnesReclameRadio

nieuws Radio is een reclame-medium met enorm veel impact. Dat is de strekking van de campagne voor het Radio Advies Bureau (RAB), die momenteel wordt verlengd door TBWA\Neboko in samenwerking met Soundcircus.

Filmfestival LIFF mikt met poesjes op millennials

29okt 201510:18
  • Bureaus
  • 21659 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingCampagnesOutdoorInspiratie

nieuws Om het tienjarig bestaan van het Leiden International Film Festival (LIFF) onder de aandacht te brengen bij de lastige doelgroep van millennials heeft de festivalorganisatie een opmerkelijke campagne ingezet, die een mix is van lelijkheid, verwarring en poesjes. Een leuk contrast met de overdaad aan 'persoonlijke' campagne die 'de mens centraal' stellen.

Maggy wil concurreren met Blendle

29okt 201509:22
  • Media
  • 13922 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalOnlineMediaApps

nieuws Blendle, MyJour, eLinea... Digitale kiosken zijn er volop, maar toch denkt Maggy dat er ruimte is voor nóg eentje. Het concept: gebruikers kunnen voor een vast bedrag onbeperkt tijdschriften lezen. Door samen te werken met een telecomprovider moet een groot publiek worden bereikt.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk