Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Blue Circle neemt groot belang in No Pictures Please

17sep 201511:39
  • Media
  • 14966 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • CreatieTelevisieZakelijkMediaMakers

nieuws Tv-producent Blue Circle heeft een meerderheidsbelang genomen in No Pictures Please, het tv-productiebedrijf van Ewout Genemans. No Pictures Please, producent van programma’s als De Roze Wildernis, 5 Extreem en 'Ik heb het nog nooit gedaan', treedt per 1 oktober aanstaande toe tot de overkoepelende organisatie FremantleMedia Netherlands.

Mediaxplain nieuw bureau van speelgoedgigant Clementoni

17sep 201510:05
  • Media
  • 11579 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MerkenStrategiePromotieMediabureau

nieuws Clementoni heeft mediabureau Mediaxplain geselecteerd om haar mediabelangen in Nederland te behartigen. Het onafhankelijke bureau is afgelopen maand al gestart met de ontwikkeling van de mediastrategie en -inkoop voor Clementoni Baby, waarvan de eerste campagne deze maand van start gaat.

Vorst Media sluit partnership met Talpa

17sep 201509:33
  • Media
  • 7220 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • EntertainmentMediaZakelijkTelevisie

nieuws Talpa is een strategisch partnership aangegaan met Vorst Media, het productiebedrijf van tv-presentator Peter van der Vorst. Talpa krijgt de internationale productie- en distributierechten over zowel bestaande als toekomstige formats van Vorst Media.

M&M's Mega passen niet in mupi JCDecaux

17sep 201500:28
  • Media
  • 13205 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ReclameFoodOutdoorCampagnes

nieuws M&M’s introduceert een nieuwe dikmaker: de M&M’s Mega. Deze snoepjes zijn liefst drie keer zo groot als normaal. Om dit te promoten, probeerde JCDecaux ze in een mupi te proppen. Dat lukte niet.

Adverteerder bereikt consument steeds vaker via smartphone

16sep 201514:37
  • Media
  • 10987 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Online advertisingMobile

nieuws Mobile marketing is sterk in opkomst onder Nederlandse adverteerders. Ruim driekwart (76%) zet inmiddels mobiele websites, QR-codes of apps in. Bijna de helft ziet de smartphone als het marketingkanaal van de toekomst. Dat blijkt uit de Mobile Marketing Monitor 2015 van MediaScience, uitgevoerd onder de top-1000 adverteerders.

Endemol Shine en RTL maken opnieuw Smiths-campagne

16sep 201510:49
  • Media
  • 16053 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • EntertainmentBranded contentCommercialsContentCampagnes

nieuws Na het succes van de crossmediale 'Gezellige Tijden'-campagne vorig jaar hebben Endemol Shine Nederland en RTL Nederland opnieuw een campagne ontwikkeld voor foodmerk Smiths. Zes zoutjes-smaken van Smiths worden tot leven gebracht. Deze karakters hebben een eigen strip op social media en spelen de hoofdrol in de winkelvloeractie rondom een exclusief GTST-bordspel.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk