Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Sport1 start apart tv-kanaal voor autosport

23apr 201509:04
  • Media
  • 14596 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieSportMedia

nieuws Sport1 lanceert op 1 mei het nieuwe tv-kanaal Sport1 Racing. Op dit nieuwe '24 uur per dag en zeven dagen in de week' kanaal zal dit raceseizoen ruim 600 uur live aandacht worden besteed aan de verschillende autosport disciplines. Daarmee haakt de tv-zender in op de enorme media-aandacht voor Formule1-coureur Max Verstappen.

FC Klap maakt Telekids Magazine voor RTL

22apr 201514:08
  • Media
  • 16426 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepTelevisiePrint

nieuws De populaire kinderzender RTL Telekids krijgt een eigen tijdschrift. Het Telekids Magazine wordt gemaakt en uitgegeven door FC Klap. Dat is de uitgeverij met RTL Telekids overeen gekomen. Het fonkelnieuwe blad past mooi in het rijtje kindertitels waar FC Klap onder andere verantwoordelijk voor is. Met Telekids Magazine, Nickelodeon Magazine en de Zappelin-doeboeken, maakt FC Klap bladen van alle drie toonaangevende kinderzenders in Nederland.

PR-man Jaap Paulsen stapt over van RTL naar SBS

22apr 201510:40
  • Media
  • 14088 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PRCommunicatieTelevisieMedia

nieuws Jaap Paulsen stapt in mei over van RTL Nederland naar directe concurrent SBS Broadcasting. Daar wordt hij Head of Communications & PR voor de merken SBS6, Net5, Veronica, SBS9 en het VOD-platform Kijk. Ook gaat Paulsen de corporate en interne communicatie verzorgen. Hij rapporteert aan Chief Marketing Officer Nina Nomden.

ADCN en Q-Music gaan samen radio-reclame innoveren

22apr 201510:32
  • Bureaus
  • 15939 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioReclameInnovatieCreatie

nieuws Q-Music gaat samenwerken met Advertising Design Creativity the Netherlands (de nieuwe naam van ADCN) om Nederlandse marketing- en media-teams creatiever en innovatiever te maken met betrekking tot radio-advertising. Het doel is om de impact van radio-reclame te vergroten, door Nederlandse merken uit te dagen de unieke potentie en kracht van het medium optimaal te benutten voor originele campagnes.

RTL Z neemt Bright over van Veen Media

22apr 201510:27
  • Media
  • 20072 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TrendsMediaTelevisieJournalistiek

nieuws RTL Z heeft overeenstemming bereikt met Veen Media over de overname van Bright, het toonaangevende Nederlandse mediamerk over technologie, innovatie en lifestyle. Met deze strategische acquisitie speelt RTL Z in op de groeiende nieuwsgierigheid naar ontwikkelingen zoals robotisering, zelfrijdende auto’s, wearables en gadgets. Tech geldt als belangrijk nieuw domein voor ‘het nieuwe RTL Z’ dat op 7 september wordt gelanceerd.

[Cross Media Case] Djémilah Dalhuisen over Hoeveel Ben Je Waard

21apr 201523:13
  • Media
  • 6108 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • InterviewAwardsMediastrategie

nieuws Op 20 mei worden de Cross Media Awards uitgereikt. ING stuurde de Hoeveel ben je waard campagne in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Djémilah Dalhuisen, senior communicatiemanager media ING.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk