Redactie Media

Redactie Media

Werkt bij: MarketingTribune

Functie: Redactie

Biografie De redactie van marketingtribune.nl/media

Recente artikelen van Redactie Media

Frits Campagne voorzitter NDP Nieuwsmedia

20jun 201409:48
  • Media
  • 10662 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Personalia

nieuws Frits Campagne, CEO De Persgroep Nederland, is tijdens de ledenvergadering van NDP Nieuwsmedia op 19 juni 2014 benoemd tot voorzitter van het bestuur van de brancheorganisatie. Campagne volgt Jacques Kuyf op als voorzitter. Kuyf draagt het voorzitterschap over in verband met zijn nieuwe functie als COO bij Stage Entertainment.

IKEA is populaire vergaderplek voor ZZP'ers

20jun 201409:42
  • Media
  • 20114 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DoelgroepMerkenZakelijk

nieuws ZZP’ers die geen vast eigen kantoor hebben maar wel veel onderweg zijn, kiezen met overgrote meerderheid (62%) de restaurants van IKEA als geschikte plek om te vergaderen, te werken en af te spreken. Dat blijkt uit een online enquête onder de leden van ZZP Netwerk Nederland.

[Kijkcijfers WK Voetbal] Australië-Nederland: laatkomers en topscorers

20jun 201409:14
  • Media
  • 14843 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KijkcijfersTelevisieWK Voetbal

nieuws De ruime én onverwachte overwinning van het Nederlands Elftal tegen de inmiddels volledig afgeschminkte titelverdediger Spanje heeft de, toch wat bekoelde, Oranjekoorts behoorlijk doen stijgen. Afgelopen vrijdag keken gemiddeld 7,25 miljoen mensen thuis of bij vrienden naar de eerste poulewedstrijd, op woensdag waren dat er tijdens het duel met Australië (gemiddeld) ruim 600.000 meer, bijna 7,9 miljoen. En dat terwijl de tegenstander, in ieder geval op papier, veel minder aansprak en de kick off op een veel minder gunstig tijdstip gepland was.

[Marketing Analyse] Synergie tussen print en digitaal

19jun 201414:00
  • Media
  • 13673 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PrintDigitaal

nieuws Teruglopende abonneebestanden , dalende advertentie-inkomsten en eindeloos snijden in de kosten zijn inmiddels een constante in de printmediasector. De van oudsher geprinte media verkeren al jaren in zwaar weer en de gifbeker lijkt nog lang niet leeg te zijn. De transitie van print naar digitaal is een hobbelige weg, tegelijkertijd zal behoefte blijven bestaan aan betaalbare content die urgentie uitstraalt en aantrekkelijk en in verschillende ‘porties’ is verpakt. Dat concluderen de experts die MarketingTribune sprak.

RTL Nederland heeft grote plannen met YouTube

19jun 201410:50
  • Media
  • 24526 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerdienmodellenOnlineDigitaalMedia

nieuws RTL Nederland opent eind 2014 een zogenaamd multi-channel network op YouTube. Daarin gaat het zijn eigen videoproducties en die van (semi-)professionele derde partijen exploiteren. Het mediabedrijf hoopt hiermee een extra inkomstenbron aan te boren.

KRO-gidsen belonen abonnees met spaarprogramma

19jun 201409:55
  • Media
  • 20520 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • KlantDoelgroepMediaPrint

nieuws Abonnees van Mikro Gids en KRO Magazine kunnen vanaf deze week meedoen aan VoordeelSparen.nl, een online spaarprogramma van Sanoma. Daarmee willen de omroepen en producent Bindinc de trouw van hun veelal langlopende abonnees belonen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk