WE ARE Pi krijgt internationale erkenning voor Desperados met Digital Campaign of the Year award

21jul 201713:34
  • Online
  • 18408 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • CampagnesDigitaalAwards

nieuws WE ARE Pi heeft tijdens de AdAge Small Agency Awards de zilveren award in de wacht gesleept in de categorie Digitale Campagne van het Jaar voor zijn Desperados Bass Drop campagne. De awards werden uitgereikt in Nashville, Tennessee.

Tele2 kiest opnieuw voor iProspect

21jul 201712:58
  • Bureaus
  • 21433 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MediastrategieOnline

nieuws iProspect heeft de digitale mediapitch gewonnen van het Tele2-account. Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland en het telecombedrijf heeft na deze oriëntatie ervoor gekozen haar relatie met iProspect in Nederland voort te zetten. Daarnaast gaan zij samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen.

Waar blijven de hits?!

21jul 201710:14
  • Media
  • 16851 x gelezen
  • Link
  • Marianne van Soomeren
  • KijkcijfersTelevisieVideo

weblog Elke maand bereiken ons weer de zorgwekkende cijfers van de afkalvende kijkcijfers op tv. Met kunst en vliegwerk proberen STER, RTL en SBS aan hun bereiksafspraken te voldoen. Zo introduceerde RTL dit jaar de All Screen GRP voor de doelgroep 20 tot 34 jaar, waarbij commercials zowel op tv als RTLXL worden uitgezonden. Om maar aan de vraag te voldoen van jongere kijkers.

Wouter Sleijffers (Fnatic): 'eSports zijn de new world sports'

21jul 201709:39
  • Sponsoring
  • 31990 x gelezen
  • Link
  • Kevin Loos
  • Online gamingInterviewSponsoringSport

nieuws Aan cijfers en publicaties over het eSports-domein geen gebrek dezer dagen. In alle onderzoeken stijgen het aantal gamers, aantal uur dat naar eSports wordt gekeken en de sponsorinkomsten ieder kwartaal opnieuw. Hoog tijd om het gesprek te verdiepen. Kevin Loos van marketingbureau 2Basics sprak uitgebreid met Wouter Sleijffers, CEO van Fnatic. 'Waarom zouden wij geen voetbalclub kunnen kopen?'

Sanne Groot Koerkamp hoofdredacteur Quest

21jul 201708:20
  • Media
  • 5408 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Tijdschriften

nieuws G+J Media heeft Sanne Groot Koerkamp benoemd tot hoofdredacteur van braintainment mediamerk Quest. Zij was tot op heden adjunct-hoofdredacteur van LINDA. en hoofdredacteur van LINDA.meiden. Daarvoor was zij hoofdredacteur van GLAMOUR. Groot Koerkamp volgt Thomas Hendriks op, die eerder werd benoemd als gedelegeerd producent bij RTL Boulevard en RTL Late Night.

De Speld lanceert eerste commercial

20jul 201714:37
  • Content
  • 13068 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoBranded contentContentCommercials

nieuws Bierbrouwerij Oedipus en satirische website De Speld hebben vandaag een commercial gelanceerd: Oedipus Mannenliefde. Hierin rekenen ze af met het ouderwetse hokjesdenken binnen de biermarketing. Het is de eerste commercial van de hand van De Speld & Partners, dat samen met adverteerders humoristische branded en sponsored content ontwikkelt.

Peugeot hoofdsponsor van Dutch Drone Festival

20jul 201712:28
  • Sponsoring
  • 13109 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • FilmEvenementVideoContent

nieuws Peugeot Nederland heeft zich verbonden als hoofdsponsor aan het Dutch Drone Festival dat op 8, 9 en 10 september in Hilversum wordt gehouden. Met dit festival wil Peugeot het innovatieve en dynamische karakter van hun nieuwe modellijnen aan een breder publiek tentoonstellen.

Talpa volledig eigenaar SBS, De Mönnink leidt transitie

20jul 201700:01
  • Media
  • 14495 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • VerkoopMediaDigitaalTelevisie

nieuws Talpa Holding mag SBS Broadcasting overnemen. Het bedrijf neemt alle aandelen van Sanoma over en wordt daarmee volledig eigenaar van SBS. Talpa brengt SBS (met de tv-zenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, het Video on Demand-platform KIJK en Social1nfluencers) onder in een nieuw Nederlands multimediabedrijf. Peter de Mönnink, huidig CEO van Sanoma én SBS, blijft aan bij SBS om de overname af te ronden.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk