VINEX en SKO verlengen contract NOBO

11sep 201709:08
  • Media
  • 8523 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BereikOnderzoekKijkcijfers

nieuws De Verenigde Internet Exploitanten (VINEX) en Stichting KijkOnderzoek (SKO) hebben gezamenlijk hun handtekening gezet onder de verlenging van het contract voor het Nederlands Online Bereik Onderzoek (NOBO). NOBO, dat wordt uitgevoerd door Kantar Media/TNS, zal ook in 2018 de marktstandaard zijn voor het meten en rapporteren van online bereik in het MediaPanel van ruim 5.000 respondenten.

Chanel met BlowUPs in Antwerpen en Amsterdam

11sep 201708:44
  • Media
  • 9776 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Outdoor

nieuws Modehuis Chanel bindt er geen doekjes om. In de komende weken is het merk duidelijk zichtbaar in de Antwerpse Meir dankzij een BlowUP van 1400 m2 en een driezijdige BlowUP in het Museumkwartier van Amsterdam. De uitingen van blowUP media.zullen gedurende de maand september zichtbaar zijn.

Display advertising platform Adform werkt samen met adtech ontwikkelaar Adcombi

11sep 201708:35
  • Media
  • 16031 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Online advertising

nieuws Display advertising platform Adform en adtech ontwikkelaar Adcombi zijn een partnership aangegaan. Met de samenwerking is een koppeling gerealiseerd tussen Adform’s DSP en Adcombi’s lokale advertising techniek. De koppeling maakt het mogelijk om hyper lokaal te adverteren op landelijk online titels, via Adform.

Waarom doet John de Mol nog niets met SBS?

9sep 201710:50
  • Media
  • 29907 x gelezen
  • Link
  • Bas Vlugt
  • CrossmediaTelevisie

weblog Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent was gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild en even zag het ernaar uit dat het een opmaat zou kunnen zijn voor een groei in de kijktijd in augustus maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.

[Interview] Stijn van Gerwen over zijn transfer naar VICE

8sep 201717:09
  • Media
  • 21358 x gelezen
  • Link
  • Katja Brokke
  • ContentInterviewVideo

nieuws Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was. MarketingTribune spreekt hem onder meer over Brand Partnerships.

Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media

8sep 201710:37
  • Media
  • 12589 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaTijdschriftuitgeversTijdschriften

nieuws New Skool Media benoemt Erwin van Luit per 1 oktober 2017 tot CEO om de integratie tussen de verschillende ondernemingen van New Skool Media verder gestalte te gaan geven. Erwin van Luit is sinds 2004 in verschillende rollen werkzaam in de media waarvan het grootste deel bij Reed Business.

[Interview] Marlies van de Meent-Hakvoort over de Hilversum Media Campus

7sep 201712:48
  • Media
  • 8902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • Evenement

nieuws Hilversum staat tot en met 13 september in het teken van Dutch Media Week, een evenement dat bestaat uit ontmoetingen, kennissessies, experimenten en innovaties. Ook de Hilversum Media Campus is present. We spreken met de marketing- en communicatiemanager, Marlies van de Meent-Hakvoort.

Jesse Klaver ontrafeld

7sep 201710:13
  • Media
  • 9737 x gelezen
  • Link
  • Remco Klöters
  • TelevisieFilmPolitiek

weblog Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld. Tijd om enkele juridische haken en ogen te bespreken die in de discussie een rol kunnen spelen.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk