NU.nl start dagelijkse nieuws-podcast

5okt 201711:50
  • Media
  • 13343 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioAppsJournalistiekNieuwsmedia

nieuws NU.nl is donderdag gestart met de dagelijkse podcast 'Dit wordt het nieuws'. In vijftien minuten praaten de nieuwssite je bij over het belangrijkste nieuws van het moment en de agenda van de dag. Dit wordt het nieuws is de eerste dagelijkse nieuwspodcast in Nederland en is iedere werkdag vanaf 6.00 uur ’s ochtends te vinden op NU.nl en in verschillende podcast-apps.

Jupiler League wil jongvolwassenen bereiken met mediapartner SLAM

5okt 201711:48
  • Sponsoring
  • 15331 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
  • MediaRadioPartnershipVoetbal

nieuws Het meest selectieve radiostation in de leeftijdsgroep 18-34 jaar en de tweede grootste sportcompetitie van Nederland gaan per direct samenwerken. Met het mediapartnership met SLAM in voetbalseizoen 2017-2018 wil de Jupiler League een jong volwassendoelgroep bereiken. Beide partijen kijken uit naar een vol jaar met activaties.

Radio luisteren via DAB+ in twee jaar tijd verdrievoudigd

5okt 201710:28
  • Media
  • 7728 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • DigitaalBereikOnderzoekRadio

nieuws Hoewel online radioluisteren zich snel ontwikkelt, is FM nog steeds de belangrijkste distributeur van live radioluisteren. Het luisteraandeel van FM bedraagt 52% en houdt daarmee de digitale ‘bronnen’ op afstand. Het gebruik van DAB+ is sinds 2015 verdrievoudigd naar inmiddels 13%. Dit betekent dat er nu ruim twee miljoen mensen wel eens radio luisteren via DAB+. Dit blijkt uit de meest recente versie van het Audio Distributie Onderzoek van de Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO).

Peter Mulder stapt op bij SBS Broadcasting

4okt 201712:09
  • Media
  • 11941 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • PersonaliaTelevisieZakelijk

nieuws Peter Mulder heeft besloten zijn taken neer te leggen als Chief Commercial Officer van SBS Broadcasting. Tot aan zijn vertrek blijft hij aan als adviseur voor het structureren van een nieuw te bouwen sales-organisatie, nu SBS als onderdeel functioneert van Talpa Holding.

Film1 start campagne 'Stop Searching, Start Watching'

4okt 201710:01
  • Media
  • 10346 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • FilmCommercialsTelevisieCampagnes

nieuws Premium filmservice Film1 start deze week met de campagne ‘Stop searching, start watching’. De ontwikkeling van de campagne lag in handen van design- en reclamebureau Just. Voor de productie is Supersolid aangehaakt. In de drie commercials wordt ingespeeld op de frustratie van het zoeken naar tv-content. Met altijd het nieuwste aanbod op Film1, on demand of lineair, hoeft er niet gezocht te worden. De campagne draait de komende maanden op tv, radio, getarget via DOOH bij trein- en metrostations, social media, bannering en SEA.

Henkjan Smits en Kakhiel in jury Namespotting 2017

4okt 201700:36
  • Media
  • 13775 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • BrandingMerkenAwardZakelijk

nieuws Wat is de Naam van het Jaar? Deze prijs van Namespotting voor de beste bedrijfsnaam wordt dit jaar voor de derde keer toegekend. De organisatie heeft wederom een deskundige jury samengesteld, met een paar opmerkelijke namen erin.

Persgroep volledig eigenaar Medialaan (Qmusic)

3okt 201716:27
  • Media
  • 9249 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • TelevisieJournalistiekZakelijkUitgevers

nieuws De Persgroep heeft zijn belang van 50 procent in de audiovisuele onderneming Medialaan (o.a. VTM en Qmusic) opgetrokken tot 100 procent door de overname van de deelneming van mede-aandeelhouder Roularta Media Group. Anderzijds koopt Roularta de helft van de aandelen van Mediafin die De Persgroep in portefeuille heeft.

TENQ bereikt 250.000 scholieren met beeldscherm in waterkoelers

3okt 201713:23
  • Online
  • 6982 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • OutdoorInnovatie

nieuws TENQ bereikt met zijn 252 schermen op waterkoelers in 193 middelbare scholen in Nederland 250.000 scholieren. Deze week is het bedrijf officieel gelanceerd. ‘Met het TENQ netwerk bereik je jongeren op school, de plek waar ze dagelijks zijn. We wisselen redactionele content op de schermen af met loops waarin commercials getoond worden. En dat doen we zowel landelijk als selectief.’


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk