Centercom neemt 'noodlijdend' Promobase over, of niet?

28sep 201700:19
  • Media
  • 6663 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • ZakelijkReclameOutdoorLeverancier

nieuws Centercom Buitenreclame laat weten per direct het 'noodlijdende' bedrijf Promobase over en hiermee zijn positie in de markt van A0-reclamedisplays verder uit te breiden. Helemaal in harmonie gaat dat niet, want Promobase heeft zelf een 'nuancering van de overname' vermeld op de eigen website. De oude eigenaren van Promobase gaan zich toeleggen op hun drukkerij Unedo en het logistieke bedrijf Inekx en trekken zich terug uit de media-exploitatie.

Schiphol kiest voor mediabureaus M2Media en iProspect

28sep 201700:00
  • Bureaus
  • 6902 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Online advertisingKlantenPitchesMediabureauCampagnes

nieuws Royal Schiphol Group heeft na een Europese aanbestedingsprocedure gekozen voor M2Media en iProspect. M2Media gaat geïntegreerd en overkoepelend advies geven over de off- en online strategie van Schiphol en de implementatie hiervan. Ook verzorgt dit bureau de offline inkoop. iProspect, onderdeel van Dentsu Aegis Network, gaat voor de luchthaven aan de slag met het verder ontwikkelen van het merk via online strategie en online inkoop.

Vice Money lanceert eerste docuserie Nieuw Geld

27sep 201712:40
  • Content
  • 11656 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
  • VideoMakers

nieuws Vice Money heeft vandaag de docuserie 'Nieuw Geld' gelanceerd, waarin wordt laten zien hoe jonge mensen op innovatieve manieren geld verdienen. Dit is de eerste docuserie van het recent gelanceerde Vice Money, het platform van Vice dat zich richt op de economie en cultuur rondom geld.

RTL reageert eindelijk op tsunami aan kritiek

27sep 201711:28
  • Media
  • 8081 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
  • JournalistiekMediaKijkcijfersTelevisie

nieuws RTL Nederland wordt al een week lang overstelpt met kritiek over de slechte kijkcijfers en de arrogante, in zichzelf gekeerde organisatie. Al die tijd zweeg RTL, maar nu komt het commerciële tv-bedrijf dan eindelijk met een verklaring. 'Er kunnen zeker zaken beter.'

Inzenden voor Mercurs 2017 kan nog tot 4 oktober

27sep 201711:08
  • Media
  • 23473 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • JournalistiekTijdschriftenMediaAwardsContent

nieuws De inzendtermijn voor de 20e editie van de Mercurs eindigt 4 oktober 2017. Dit jaar zijn er elf categorieën, met een nieuwe hoofdprijs: Mercur Magazinemerk van het Jaar. Een samenvoeging van de Mercur Magazine van het Jaar en Mercur Mediamerk van het Jaar, die afgelopen jaar stevig met elkaar concurreerden.

Susanne Stolwijk leidt Twitter-salesteam BrandDeli

27sep 201710:26
  • Media
  • 9259 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • Online advertisingPersonaliaSalesOnlineSocial media

nieuws Susanne Stolwijk is aangesteld als eindverantwoordelijke voor het Twitter-team binnen BrandDeli. Sinds een aantal maanden is zij achter de schermen al actief in deze rol. In 2013 is Stolwijk bij Twitter gestart als achtereenvolgens accountmanager en account director. Vanaf heden zal zij aan het hoofd staan van een vijfkoppig salesteam dat onderdeel is van mediabedrijf BrandDeli.

May-Britt Mobach (Amayzine.com): Print is perfecte marketingtool

27sep 201709:40
  • Media
  • 6263 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
  • Print

nieuws Amayzine.com heeft een online achterban van 400.000 unieke bezoekers per maand en trakteert haar lezeressen sinds kort ook op print. Het derde print magazine van Amayzine is inmiddels een feit. Het magazine is een bonanza van mode, fotomodellen en interviews en steekt menig ander vrouwenmagazine naar de kroon. Waarom print? MarketingTribune in gesprek met hoofdredacteur May-Britt Mobach (links op de foto): ‘We wilden graag een marketingextensie, een fysieke zichtbaarheid op terras en strand.’

Janine Abbring: 'Viva400 is hypocriete marketingtool'

27sep 201700:19
  • Media
  • 9814 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • MakersJournalistiekTelevisieMedia

nieuws Zomergasten-presentator Janine Abbring weigert om de nominatielijst van de Viva400 te staan. Ze heeft de redactie van de Sanoma-titel verzocht om te worden verwijderd uit de publieksverkiezing en dat verzoek is inmiddels ingewilligd. 'Deze lijst is een hypocriete marketingtool om het blad VIVA te promoten'.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk