75 jaar Margriet op op buitenreclame objecten Museumplein Amsterdam
- Media
- 26 sep 2013 @ 08:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MakersOutdoor
- 26 sep 2013 @ 08:39
- Redactie Media
Het Museumplein in Amsterdam krijgt er een openluchtmuseum bij. Tot en met 6 oktober zal het plein in het teken staan van 75 jaar Margriet. Een overzicht van 75 Margriet-covers worden tentoongesteld via storytelling op 38 buitenreclame objecten. In het kader van het jubileum publiceert Sanoma deze week de dikste editie van Margriet ooit.
Het 220 pagina’s tellende jubileumnummer van Margriet biedt een blik terug in de tijd en laat zien hoe Margriet de afgelopen 75 jaar de vrouw in Nederland heeft gevolgd. De coverexpositie op het Museumplein sluit hierop aan; het is een wandeling door 75 jaar Nederland.
Brenda van den Broek, product manager Margriet: “De lezeres beslist vaak pas op de winkelvloer welk tijdschrift ze koopt. Door de inzet van buitenreclame en deze unieke coverexpositie op het Museumplein, zijn we zichtbaar op plekken dichtbij tijdschrift verkooppunten waar Margriet verkrijgbaar is en dat is voor ons heel belangrijk. Bovendien vieren we onze 75e verjaardag zo op unieke wijze, met iedereen die langsloopt en al die prachtige covers kan bewonderen, op het Museumplein, het culturele hart van Nederland.”
Guy Grimmelt, marketing & business development director van CBS Outdoor: “Allereerst willen we Margriet natuurlijk van harte feliciteren met hun 75 jarige bestaan! Ons team onder leiding van Ivar Camps heeft in nauwe samenwerking met Margriet een unieke manier gevonden om dit iconische magazine te laten stralen middels een visueel verhaal dat 75 jaar beslaat. Zeker in deze tijd waar er meer magazines verdwijnen dan blijven is het mooi om op deze unieke plek de Margriet in al haar glorie te tonen en daar zijn we trots op."
Guido Lambriks, managing director van OutForce Media: “Deze campagne van Sanoma is een prachtig voorbeeld van de impact van storytelling. Het verhaal wekt nieuwsgierigheid op, geeft de mogelijkheid om iets uit te leggen en wordt niet gezien als reclame, maar als inhoudelijk verhaal”, vertelt . Hiermee laten we zien dat we met tijdelijke objecten de sleutel hebben tot vernieuwende communicatie.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing