AD start imago-campagne: AD Maakt Sterk

AD start imago-campagne: AD Maakt Sterk
  • Media
  • 18 sep 2013 @ 08:46
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Het AD is dinsdag gestart met de nieuwe imago-campagne. De krant wordt geprofileerd met het motto "AD maakt sterk".

"Het AD versterkt", zo laat de krant weten. "Laat je sterker in het leven staan. Krijgt meer diepgang, wordt scherper en overzichtelijk. Een nationale krant met een lokaal hart. En dat willen we graag laten zien. Met een nieuwe campagne, commercial en een vernieuwde krant. AD maakt sterk."

De kracht van het AD is volgens De Persgroep dat het "een echte gezinskrant is, met een goede mix van nationaal en lokaal nieuws en een uitstekende sportkrant. Met serieus nieuws, maar ook met leuke en toegankelijke onderwerpen. Veraf en dichtbij, maar ook betrokken, nuchter en respectvol."

De tv-commercial wordt sinds 17 september uitgezonden met een sterke aanbieding: iedereen in Nederland mag het AD 2 weken lang geheel gratis uitproberen.



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken