Ziggo en HBO Nederland lanceren activatiecampagne Series Nights

Ziggo en HBO Nederland lanceren activatiecampagne Series Nights
  • Media
  • 3 sep 2013 @ 11:15
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Kabelbedrijf Ziggo en abonneezender HBO slaan de handen ineen en lanceren op 3 september Series Nights. Deze grootschalige activatiecampagne, opgesplitst in twee fases, heeft als doel om Ziggo-abonnees kennis te laten maken met de kwaliteitsseries van HBO.

In de eerste fase, die van 3 tot en met 9 september loopt, worden Ziggo abonnees gestimuleerd om op kanaal 12 af te stemmen waar men een week lang afleveringen van prijswinnende HBO-series kan bekijken. Op 9 september is de grote finale en wordt de eerste aflevering van het nieuwste, vierde seizoen van Boardwalk Empire uitgezonden.

In de tweede fase, die op 10 september van start gaat, is de doelstelling om bereikte consumenten een mooie aanbieding te doen: 4 maanden HBO met 50% korting. De Series Nights-campagne wordt landelijk ondersteund met behulp van commercials op tv en radio, abri’s, printadvertenties, online bannering, take-overs van goed bezochte websites en natuurlijk maken ook de eigen kanalen van Ziggo onderdeel uit van de Series Nights-campagne

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken