Gamer Magazine meegestuurd met tv-gids Veronica

Gamer Magazine meegestuurd met tv-gids Veronica
  • Media
  • 30 okt 2013 @ 13:09
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Dit najaar ontvangen alle abonnees van Veronica Magazine het gametijdschrift Gamer Magazine. Deze halfjaarlijkse uitgave van Gamer.nl is daarmee in één klap het grootste gamesblad van Nederland.

Gamer Magazine wordt vanaf deze week zoals vanouds geleverd aan abonnees van Sanoma-magazines als Playboy, AutoWeek, Panorama, KIJK en Nieuwe Revu. Hiermee komen 3 miljoen mensen direct in aanraking met alle grote gamereleases van dit najaar. Door de opgezette samenwerking met Veronica is de oplage meer dan verviervoudigd naar een oplage van bijna 800.000 stuks.

Daarnaast is Gamer Magazine ook sterk aanwezig op de winkelvloer: het magazine wordt verspreid bij vestigingen van speelgoedketen Bart Smit. Ook wordt Gamer Magazine bij alle bestellingen van de bekende hardwareshop Alternate ingesloten.

Dit najaar staat bol van de grote gamereleases, die natuurlijk de revue passeren in Gamer Magazine. Zo lanceert Sony zijn nieuwe spelcomputer, de PlayStation 4, waar uitgebreid aandacht aan wordt besteed in het magazine. Maar ook de huidige generatie is nog volop in leven, met nieuwe ontwikkelingen op de PlayStation 3 en Vita.

Verder zorgen specials over Grand Theft Auto V, Call of Duty: Ghosts en de Wii U voor een gevarieerd tijdschrift. Niet alleen komen de grote blockbusters in het magazine aanbod, maar ook verhalen over ontwikkelstudio’s uit Nederland en de opkomst van gaming op tablets en smartphones.

'We zijn enorm trots op de najaarseditie van Gamer Magazine', aldus Michel Musters, hoofdredacteur van het magazine. 'Het rijke karakter van de huidige gameindustrie komt op alle manieren terug in deze editie. Naast aandacht voor grote intensieve blockbusters, biedt het magazine ook een interessante introducerende blik voor nieuwkomers op de markt. Gamer Magazine heeft voor ieder wat wils en zal dit najaar zowel de mainstream gamer als core gamer helpen bij het maken van de beste aankoopkeuze in het hoogseizoen van nieuwe games dit najaar.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken