Ingrid Akkerman directeur Brand Relations bij Endemol
- Media
- 17 okt 2013 @ 09:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisiePersonalia
- 17 okt 2013 @ 09:34
- Redactie Media
Endemol Group heeft Ingrid Akkerman benoemd tot directeur Brand Relations. Met de invulling van deze nieuwe functie concretiseert het mediabedrijf de ambitie om zijn positie in de internationale zakelijke markt verder uit te breiden.
Als directeur Brand Relations wordt Akkerman (38) verantwoordelijk voor de aansturing van Endemol’s mondiale activiteiten op het gebied van sponsoring en product placement, alsmede voor de integratie van branded projecten in televisie, mobiel, social media en online content. In nauwe samenwerking met commerciële Endemol-teams over de hele wereld zal zij zich onder meer toeleggen op de internationale exploitatie van lokale partnerships en de totstandkoming van overkoepelende deals.
Akkerman is sinds 2002 in dienst van Endemol en was tot voor kort actief als senior manager Format Distributie. In die functie leverde zij een waardevolle bijdrage aan de wereldwijde uitrol van Endemol-content. De afgelopen jaren was Akkerman al betrokken bij de begeleiding van lokale commerciële accounts en -samenwerkingsverbanden.
De benoeming van de nieuwe directeur wordt met onmiddellijke ingang geëffectueerd. Akkerman treedt toe tot het team van Branco Scherer, directeur Commerciële Zaken van Endemol Group, aan wie zij ook rapporteert. Scherer: 'De nieuwe functie van directeur Brand Relations toont aan dat dit aandachtsgebied steeds belangrijker wordt voor onze organisatie. Ik ben erg blij dat Ingrid deze internationale functie gaat vervullen. Onze doelstellingen zijn gericht op groei in diverse gebieden en zij heeft de ervaring en het talent om onze relaties met sponsors en adverteerders te versterken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing