KPN lanceert Begin Gemist - gratis bij NPO, betaald bij RTL en SBS
- Media
- 7 okt 2013 @ 16:22
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieInnovatie
- 7 okt 2013 @ 16:22
- Redactie Media
Niet meer het begin van een programma missen. Daar zorgt KPN voor met de komst van Begin Gemist. Met deze nieuwe extra dienst kunnen klanten met Interactieve TV van KPN met één druk op de knop een uitzending opnieuw starten als ze later zijn binnengevallen. KPN is de eerste TV-provider in Nederland die deze extra Interactieve TV-dienst aanbiedt. Begin Gemist wordt vanaf 28 oktober gefaseerd beschikbaar voor klanten met Interactieve TV.
Wie kent het niet: tijdens het zappen, later in een leuke serie, het nieuws of ander spannend programma binnenvallen, waardoor je het verhaal niet meer kunt volgen. Of dat je het begin van je favoriete tv-programma hebt gemist, omdat je kind om aandacht vraagt of omdat je later thuiskomt. Je had zo graag het begin willen zien; een verhaal is immers pas compleet wanneer je het begin ook weet. Vanaf 28 oktober kan dat verleden tijd zijn voor klanten van KPN, want dan introduceert KPN de nieuwe dienst Begin Gemist.
Deze nieuwe extra dienst is gratis voor programma’s op de zenders Nederland 1, 2 en 3. Voor de commerciële zenders RTL 4, 5, 7 en 8, SBS, Veronica en Net5 is de dienst betaald. In samenwerking met tv-zenders wordt bepaald welke programma’s opnieuw kunnen beginnen en als er betaald moet worden hoeveel dit is. De programma’s zijn te herkennen aan het Begin Gemist-icoon in de elektronische programmagids (EPG) van Interactieve TV.
Beschikbaarheid Begin Gemist
Begin Gemist wordt vanaf 28 oktober in fases beschikbaar voor klanten met Interactieve TV. Dit gaat totaal 5 maanden duren. In deze periode zijn alle klanten automatisch overgezet naar nieuwe software of hebben ze een aanbod gehad om hun tv-ontvanger(s) om te ruilen, nodig om Begin Gemist te kunnen gebruiken.
TV-kijken zoals het je uitkomt
KPN verbetert continu haar producten en diensten en heeft sinds de introductie van Interactieve TV in 2006 steeds nieuwe extra’s toegevoegd, zoals Live TV-pauzeren, Opnemen Pakket, Programma Gemist en Interactieve TV Online (voor tv-kijken op tablet, laptop, pc en smartphone). Sinds 1 oktober kunnen klanten met Interactieve TV van KPN ook naar Film1 kijken. Daarnaast is het sinds kort ook mogelijk om herhaalde opnames van je favoriete serie in te plannen; elke keer opnieuw de opname instellen is daarmee niet meer nodig. Met al deze extra diensten kunnen klanten tv-kijken zoals het hen uitkomt.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing