LVTPR start PR-tak voor vastgoedmarkt
- Media
- 9 okt 2013 @ 08:59
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PR
- 9 okt 2013 @ 08:59
- Redactie Media
Communicatiebureau LVTPR breidt haar branche-expertteams uit met een gespecialiseerd PR-team voor de vastgoedsector. Mels Dees gaat dit team leiden.
Nu de markt voor commercieel onroerend goed zich lijkt te herstellen, kunnen vastgoedbedrijven zich van hun concurrenten onderscheiden door een heldere boodschap, aldus Charly Lammers van Toorenburg, oprichter en directeur van LVTPR. 'Bij onroerend goed draait het om een sterk en betrouwbaar profiel, juist nu. PR is bij uitstek een instrument om de juiste verhalen te vertellen aan de juiste doelgroepen via de diverse media en podia.'
De voorzichtige opleving van de economie biedt kansen voor gespecialiseerde vastgoedondernemingen. Dit is dan ook het moment voor partijen in de branche om een degelijk profiel op te bouwen en Lammers van Toorenburg ziet dat ondernemingen dat onderkennen. 'Er is een duidelijke herontdekking van PR als communicatiemiddel om een onderscheid te maken in de markt.'
Daarnaast wordt het beeld van de markt positief beïnvloed als ondernemingen hun successen delen. Lammers van Toorenburg: 'Wie nu vooruitkijkt, initiatief neemt en iets te vertellen heeft, kan relatief eenvoudig een grotere share of voice realiseren.'
Mels Dees, voormalig hoofdredacteur van Vastgoedmarkt, gaat de vastgoedtak leiden binnen het PR-bureau. LVTPR werkt al voor een aantal vastgoed (gerelateerde) bedrijven, zoals Digital Realty, Yardi, Utrecht Investment Agency en VastgoedPRO.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing