New York Times worstelt met online advertenties
- Media
- 30 okt 2013 @ 12:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnline
- 30 okt 2013 @ 12:37
- Redactie Media
De New York Times meldt dat de inkomsten voor print- en digitale advertenties inmiddels zijn gedaald tot onder 140 miljoen dollar. In het derde kwartaal van dit jaar namen de verkopen wederom af, met 3%.
Bezuinigingen en op handen zijnde reorganisaties hebben al geleid tot het vertrek van meerdere verkopers, meldt Bloomberg. De dalingen en het lage moreel zijn slecht nieuws, maar tegelijk draaide de sales-afdeling van de New York Times het beste kwartaal sinds drie jaar, aldus topman Mark Thompson.
'The Times has performed well in what has been a very difficult advertising climate over the past several years, however, I believe we have the opportunity to make further improvements', aldus Thompson. De uitgeverij gaat volgens de topman investeren in verkooppersoneel en technologie om de inkomsten te verbeteren.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing