Sanoma lanceert open innovatieprogramma NUlab

Sanoma lanceert open innovatieprogramma NUlab
  • Media
  • 25 okt 2013 @ 15:29
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineInnovatie

NU.nl zet haar deuren open en gaat op zoek naar nieuwe vormen van productie, distributie en bundeling van journalistieke content. Samen met mede-organisator MakerStreet nodigt NU.nl iedereen die een goed idee heeft voor de journalistiek en dat idee samen met andere enthousiastelingen én een team van professionals verder wil uitwerken, van harte uit om zich in te schrijven voor de leerzame en ook productieve webinars.

Het innovatieprogramma NUlab is toegankelijk voor iedereen en geeft deelnemers de kans eigen journalistieke ideeën vorm te geven en kennis te vergaren over journalistiek, productontwikkeling en innovatie.

Het programma start in november, 5 webinars en bijbehorende opdrachten volgen, en eindigt met een Bootcamp in januari waarin de beste drie ideeën zullen worden gebouwd als functionerende prototypes. De uiteindelijke winnaar ontvangt een geldprijs van 10.000 euro.

Op NUlab.nl vind je meer informatie over de data, kun je inschrijven voor het programma en kan je de live kick-off terugkijken.

www.nulab.nl

www.makerstreet.nl



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken