Glossy LINDA gaat boeken uitgeven

Glossy LINDA gaat boeken uitgeven
  • Media
  • 7 nov 2013 @ 09:06
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMarketing

Vrouwenglossy LINDA start met literair uitgever van formaat Nijgh & Van Ditmar de boekenuitgeverij LINDA.boeken.

LINDA.boeken zal jaarlijks 10-15 titels uitbrengen. Van romans tot kookboeken en van gebundelde columns tot biografieën: het nieuwe boekenmerk zal titels uitgeven die in het verlengde liggen van onderwerpen die in LINDA staan. Boeken van auteurs die vaak in het tijdschrift terug te vinden zijn of vertaalde uitgaven. Altijd met verrassende invalshoeken, tone of voice en knipoog die LINDA kenmerkt.

De eerste boeken verschijnen in het voorjaar van 2014. Onde de titel 'Gekke wijven en andere types' worden columns van Sylvia Witteman in februari gebundeld. De roman 'De vrouw die een jaar in bed lag' van de Engelse bestsellerauteur Sue Townsend (bekend van de Dagboeken van Adrian Mole) verschijnt in april en in juni verschijnt '50, so what?', een boek waarin bekende vrouwen en een enkele man iedereen die (bijna) 50 is een hilarisch en eerlijk hart onder de riem steken. Dit boek is gekoppeld aan de vijftigste verjaardag van Linda de Mol in juli 2014. 

Linda de Mol: ‘Boeken inspireren mij. Ik haal er ideeën uit voor series, LINDA en tv-programma’s. Ik kan me zo verliezen in een verhaal dat ik ervan baal dat het afgelopen is.’

Elik Lettinga (Nijgh & Van Ditmar): ‘Ik verwacht veel van deze unieke combinatie. De expertise van Nijgh & Van Ditmar gecombineerd met Linda’s feilloze kennis van wat haar doelgroep wil lezen, zal veel moois voortbrengen.’ 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken