Linda de Mol stelt lancering stichting uit

Linda de Mol stelt lancering stichting uit
  • Media
  • 19 nov 2013 @ 08:57
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintMaatschappij

Linda de Mol heeft de lancering van haar Linda Foundation uitgesteld. De presentatrice zou haar stichting maandag presenteren, maar vond dit vanwege de ramp op de Filipijnen ongepast.

Deze week ligt alweer het 112e nummer van Linda in de winkels, mét uitgebreide aandacht voor de Linda Foundation. Het blad, met de inderdaad wat ongepaste titel 'Het leven is een cadeautje', was al gedrukt op het moment dat de tyfoon huishield op de Filipijnen, aldus uitgeverij Sanoma. 'Gezien de verschrikkelijke ramp op de Filipijnen en de Giro 555-hulpactie deze week hebben wij besloten voorlopig af te zien van promotionele activiteiten rondom de Linda Foundation.'

De Mol gaf maandag zelf tekst en uitleg in RTL Boulevard: 'Ik ben al een jaar bezig om een stichting op te richten die zich inzet voor gezinnen met kinderen die het financieel niet redden, maar dan gebeurt er zo'n ramp die alles overstijgt. Je kunt niet praten over armoede in Nederland op het moment dat er elders op de wereld mensen zijn die geen dak boven hun hoofd hebben en geen drinkwater en helemaal niets meer hebben.' De 49-jarige presentatrice wil dat alle aandacht nu naar de Giro 555-actie gaat.

RTL Boulevard stond maandagavond in het teken van de ramp op de Filipijnen. Ook in andere tv-programma's werd aandacht gevraagd voor de slachtoffers van de tyfoon. Zo veilden BN'ers persoonlijke spullen voor Show Vandaag en was er een bingo in De Wereld Draait Door. De landelijke actie heeft gisteren 18,5 miljoen euro opgebracht. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken