LinkedIn kiest voor PR-bureau Coopr
- Media
- 6 nov 2013 @ 09:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieMediastrategie
- 6 nov 2013 @ 09:10
- Redactie Media
Social network LinkedIn heeft na een bureaupitch gekozen voor een samenwerking met Coopr als PR-bureau voor Nederland. Het bureau zal Linkedin in Nederland ondersteunen bij het uitrollen van de communicatiestrategie.
Coopr zal onder meer ondersteuning bieden bij de communicatie over Linkedin-producten en consumentencampagnes, en daarnaast ook direct meewerken aan de communicatiecampagnes rondom de B2B-tools van Linkedin.
Jos Govaart, directeur van Coopr: 'Wij zijn erg trots dat LinkedIn voor ons bureau gekozen heeft. Met ons online profiel voelt LinkedIn aan als een perfect match. We zijn inmiddels al met veel plezier aan de slag gegaan.'
Sinds 2003 brengt LinkedIn professionals wereldwijd met elkaar in verbinding om ze te helpen productiever en succesvoller te zijn. Met meer dan 259 miljoen leden wereldwijd, inclusief leidinggevenden van elk Fortune 500-bedrijf, is LinkedIn ’s werelds grootste online professionele netwerk. Het bedrijf heeft een gediversifieerd bedrijfsmodel en kent inkomstenstromen van inschrijvingen van leden, de verkoop van advertenties en recruitment.
Coopr is gespecialiseerd in het integrereren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR-wereld ingenomen. Coopr werkt voor klanten als Coolblue, Groupon, Harman International, MoneYou, MTV, Nederlandse Energie Maatschappij en Sunny Cars.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing