Metro ziet geld in nieuwe bijlage Geld
- Media
- 26 nov 2013 @ 14:26
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune
- 26 nov 2013 @ 14:26
- Redactie Media
Gratis krant Metro introduceert vandaag Metro Geld. In deze nieuwe bijlage vinden Metro-lezers tips en trucs om slim het nieuwe jaar in te gaan. 'Alles wordt immers duurder en we kunnen ons geld maar één keer uitgeven.'
In Metro Geld kunnen lezers een praktische check doen op de onderwerpen Auto, Zorg, Sparen versus Beleggen, Webwinkelen en de Koopkracht in 2014. Wat wordt er duurder of juist goedkoper? Daarnaast bevat de bijlage persoonlijke verhalen over financiële keuzes bij het kopen van een huis (‘Waar letten we op?‘), een kindje krijgen (‘Waar haal je slim de babyuitzet vandaan?’), afstuderen (‘Wat nu?’) en slim op vakantie gaan.
Hoofdredacteur Robert van Brandwijk is verguld: 'Metro Geld zet kracht bij de nieuwe positionering van Metro waarbij personal finance een belangrijke pijler is. Zo’n 20% van alle Metro-lezers is geïnteresseerd in personal finance. Met Metro Geld krijgt de lezer allerlei tips en trucs die er nodig zijn om slim met geld om te gaan om zo geld over te houden voor de leuke dingen in het leven.'
Metro wordt in Nederland doordeweeks gratis verspreid via NS-stations, RET Rotterdam, HTM Den Haag, Q-Park parkeergarages en Randstadrail. Metro-lezers zijn over het algemeen jong, welstandig, goed opgeleid en werkzaam of studerend, aldus eigenaar Telegraaf Media Groep. Eerder werden al de extra bijlagen Mode en Wonen gelanceerd.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing