Rob Kolkman benoemd tot CEO Reed Business Media
- Media
- 19 nov 2013 @ 14:15
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 19 nov 2013 @ 14:15
- Redactie Media
Rob Kolkman start per januari 2014 officieel als CEO van Reed Business Media en zal Peter de Mönnink opvolgen in deze rol. Kolkman (41) is al geruime tijd werkzaam binnen Reed Elsevier en momenteel Managing Director van Elsevier Health Sciences in Sydney, Australië.
In 2003 startte Kolkman bij Reed Elsevier als Directeur van Elsevier Baard, tegenwoordig bekend als Reed Business Opleidingen. Hierna heeft hij binnen Reed Elsevier meerdere toonaangevende functies bekleed, zo was hij Uitgeefdirecteur Financieel & Fiscaal en Associate Director voor Reed Business in Amsterdam. Sinds 2008 vervult hij de rol als Managing Director van Elsevier Health Sciences voor zowel Australië als Nieuw-Zeeland. Kolkman heeft inmiddels ruime ervaring op senior management niveau binnen de media-, uitgevers- en beroepsonderwijs sector.
Mark Kelsey, CEO RBI Global over de benoeming van Rob Kolkman: "Rob has led Elsevier Australia’s transition to become a future-focused content provider and he has successfully re-positioned that business. I am certain Rob’s commitment and experience will enable him to contribute to the future success of the business in The Netherlands."
Na een loopbaan van inmiddels tien jaar bij Reed Elsevier zegt Rob Kolkman over zijn benoeming: “Reed Business Media heeft een marktleidende positie in vele uitgeefsectoren in Nederland, met sterke merken, een succesvolle multimediale positionering en een team van betrokken en getalenteerde medewerkers. Ik kijk er zeer naar uit om na zes jaar in Australië terug te keren naar Nederland om samen met mijn collega's vorm te geven aan de verdere groei en het succes van Reed Business Media.”
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing