Schoorl ontwikkelt commerciële strategie Discovery
- Media
- 3 dec 2013 @ 10:51
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaTelevisie
- 3 dec 2013 @ 10:51
- Redactie Media
Max Schoorl is benoemd tot Director Commercial Development van Discovery Networks Benelux. Hij is onder andere verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van de commerciële strategie en hij houdt zich bezig met nieuwe commerciële initiatieven en productontwikkeling.
In zijn nieuwe rol is Schoorl vanuit Discovery het commerciële aanspreekpunt voor BrandDeli in Nederland en SBS in Vlaanderen. Daarnaast is hij ook de contactpersoon voor organisaties als SPOT, CIM en SKO. Max neemt tevens plaats in het managementteam.
Alco de Jong, Country Manager Discovery Networks Benelux: 'De afgelopen jaren heeft Max een grote bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en professionalisering van ons commercieel beleid. Daarnaast is Max ook een van de belangrijke steunpilaren geweest op wiens kennis van de markt de BrandDeli case is gebouwd. Ik ben erg blij dat Max nu ook onderdeel is van ons MT, want zijn commerciële visie en kennis is van zeer grote waarde.'
Schoorl is al ruim vier jaar in dienst bij Discovery en vervulde hiervoor functies van Director Commercial Controlling en Business Development Manager. Hij heeft ruime ervaring opgedaan in de commerciële tak van de televisie-industrie in zijn rollen als RTV-director bij BrandConnection en tv-director bij Mindshare.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing