Universal Music contentpartner van KPN
- Media
- 18 dec 2013 @ 13:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PartnershipDoelgroep
- 18 dec 2013 @ 13:23
- Redactie Media
Universal Music gaat nauw samenwerken met KPN. Aansluitend op de samenwerking tussen KPN en Spotify is Universal Music Group & Brands de komende twee jaar de contentpartner van KPN om consumenten te activeren.
KPN-klanten met bepaalde abonnementen krijgen gratis een Spotify Premium abonnement. Om deze samenwerking verder te stimuleren is KPN met Universal Music Group & Brands een partnership aangegaan, bestaande uit een online muziekplatform en een pakket aan events. Het muziekplatform is onderdeel van KPNvandaag.nl. Dit platform zal de KPN Spotify bundel promoten aan de hand van muziekadvies en zal de KPN consument tevens toegang bieden tot exclusieve evenementen en meet & greets met artiesten.
Thierry van Engelen van Universal Music: 'De afgelopen jaren heeft KPN met verschillende campagnes Nederland al geïnformeerd over de samenwerking met Spotify. Met onze partnership kan KPN nu op een nieuwe manier gaan communiceren, veel meer vanuit de muziek en de artiesten. Wij helpen KPN graag bij het doorontwikkelen van hun Spotify bundels, want het is onze taak om ervoor te zorgen dat de muziekconsument van zijn of haar favoriete muziek kan genieten waar en wanneer zij dat wil.'
Coen Olde Olthof van KPN: 'Door de samenwerking met Universal Music kunnen we onze klanten nog beter laten zien dat KPN meer extra’s oplevert, zoals Spotify Premium. Met de muziek en de artiesten van Universal Music versterken we de muziekbeleving rondom Spotify en dat slaat aan bij onze klanten.'
Naast het muziekplatform biedt Universal Music verschillende events aan KPN. Zo was KPN eind oktober exclusieve brand partner van de album release party van Ilse DeLange, gaven zij een 4G Speeddate weg met The Opposites en gaf Hi een speciale Meet & Greet met Will.i.am in Londen weg.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing