Central Station neemt Dutchital Media over

Central Station neemt Dutchital Media over
  • Media
  • 7 jan 2014 @ 09:38
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Central Station NL, marktleider in digital out of home advertising, versterkt met de overname van Dutchital Media haar sales activiteiten aanzienlijk. Dutchital Media richt haar activiteiten op de exploitatie van regionale en lokale netwerken. Binnen de sales-organisatie van Central Station NL gaan deze activiteiten onder de verantwoordelijkheid van commercieel directeur Maarten Ros vallen.

Dutchital Media beschikt over drie vestigingen in Eindhoven, Den Bosch en Assen, met 25 arbeidsplaatsen. De huidige directie zal verbonden blijven aan het fusiebedrijf. In 2014 zal er een verdere integratie plaatsvinden van de sales activiteiten.

Sinds 2010 bouwt Central Station NL aan een kwalitatief hoogwaardig digital out of home netwerk in Nederland. Dit heeft geresulteerd in marktleiderschap met meer dan 10.000 digitale schermen op prominente locaties binnen het openbaar vervoer in Amsterdam en Rotterdam, sportclubs en -scholen, tankstations, onderwijsinstellingen en winkels.

Met een uitgebreide technische infrastructuur en inspirerende content (vanuit eigen redactie en studio) wordt de aandacht getrokken van consumenten voor de digitale schermen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken