Jossine Modderman leidt digitale strategie LINDA

Jossine Modderman leidt digitale strategie LINDA
  • Media
  • 15 jan 2014 @ 09:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlineJournalistiekPersonalia

Jossine Modderman wordt per 1 maart hoofdredacteur Digital bij LINDA. In die nieuw gecreëerde functie gaat ze de digitale strategie van het merk verder uitwerken.

‘We groeien digitaal zo hard, dat het echt nodig was om daar een hoofdredacteur bij te zoeken’, zegt algemeen hoofdredacteur Jildou van der Bijl op Villamedia. De in september gelanceerde website Lindanieuws.nl trekt inmiddels meer dan een miljoen bezoekers per maand. Modderman gaat de site verder uitbouwen en de digitale strategie van het merk LINDA verder ontwikkelen. Zo wordt er gekeken naar de mogelijkheid van een betaalde, wekelijkse app.

Modderman is nu nog adjunct hoofdredacteur bij Veronica Magazine. Daarvoor was ze adjunct voor Viva en werkte ze jarenlang bij Nieuwe Revu. ‘Print heeft mijn hart, maar digital heeft mijn passie’, aldus Modderman. Bij Veronica Magazine werkte ze het afgelopen jaar onder meer aan de Lekkerste8, een dagelijks e-zine voor abonnees. Bij Viva maakte ze de prijswinnende iPad-app van het vrouwenblad. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken