Opwaardering BRO cijfers objecten Nederlandse Spoorwegen
- Media
- 9 jan 2014 @ 14:00
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorBereikOnderzoek
- 9 jan 2014 @ 14:00
- Redactie Media
Met ingang van 1 januari 2014 is er een grote update geweest van het Buitenreclame Onderzoek voor de tellingen van OOH objecten op NS-stations. In de oude situatie werden alleen de contacten van in- en uitstappers meegenomen. Vanaf nu worden ook de contacten van overstappers geteld. Dit zorgt er bijvoorbeeld voor dat er op (overstap)stations als Utrecht CS aanzienlijk meer contacten worden gegenereerd.
Ook zijn de contacten met OOH objecten op het tegenoverliggende perron meegenomen. Bij het wachten op een perron, wordt er meestal naar de parallelle vlakken op het tegenoverliggende perron gekeken. Dit zorgt voor een opwaardering van de huidige contacten op het NS-station.
Guy Grimmelt, marketing & business development director CBS Outdoor: "Wederom is er een goede stap gezet richting de werkelijke reclamecontacten met OOH objecten op NS-stations. Uit buitenlands onderzoek blijkt bovendien dat vlakken op stations tijdens het wachten - gemiddeld 7 minuten - meerdere keren worden gezien en dat consumenten tijdens het wachten op het openbaar vervoer tot 3 keer meer open staan voor reclame, dan wanneer ze voor de TV zitten."
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing