Semilo introduceert Europees mobile advertising label Mobvious

Semilo introduceert Europees mobile advertising label Mobvious
  • Media
  • 15 jan 2014 @ 22:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineOnline advertising

Digitaal exploitant Semilo begint 2014 met de introductie van een apart label voor haar mobiele activiteiten. Onder de naam Mobvious zal de komende jaren de mobiele propositie in binnen- en buitenland worden uitgebreid.

Samen met haar buitenlandse partners bereikt Semilo met deze propositie ruim 25 miljoen Europeanen via honderden mobiele sites en apps. Bekende namen in het portfolio zijn Shazam, AutoScout24, IMDB, Weerplaza en de Aanbieding app

Hans Caspers van Semilo: "Mobiel is een van onze speerpunten de komende jaren en bij uitstek een markt die zich niet laat bepalen door landsgrenzen. De opzet van een Europees mobiel netwerk vraagt om een uniforme benadering van de markt, vandaar ook dat gekozen is om vanuit één merk te gaan werken." 

Mobvious onderscheidt zich door het aanbieden van een full-service dienstverlening van strategie en creatie tot inkoop en optimalisatie. Naast de reguliere inkoop van display campagnes wordt ook programmatic inkoop aangeboden en kunnen adverteerders kiezen uit verschillende vormen van native advertising. Adverteerders krijgen via Mobvious toegang tot een groot aantal premium titels in binnen- en buitenland via een single point of contact.

In 2014 zullen verschillende nieuwe mobiele producten worden gelanceerd, waaronder mobile-video formaten, retargeting en audience targeting. Het portfolio is inmiddels ingericht voor de gebruikelijke rich-media formaten, synchronisatie met andere media als TV en radio en afgestemde inzet met desktop titels.

Mobvious is actief in zeven Europese landen: Frankrijk, Spanje, Portugal, Italië, Duitsland, België en Nederland. Overigens blijft Mobvious haar lokale aanspreekpunten behouden om adverteerders optimaal te kunnen bedienen en te kunnen voorzien van succesvolle campagnes die zowel op desktop als mobiel dienen te draaien.

www.mobvious.nl
www.semilo.nl  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken