Abonnees UPC en Ziggo krijgen maand FOXlife te zien

Abonnees UPC en Ziggo krijgen maand FOXlife te zien
  • Media
  • 26 feb 2014 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieActies

De hele maand maart staat de tv-zender FOXlife open voor alle digitale Ziggo- en UPC-abonnees. Hiermee is FOXlife in de derde maand van het jaar in bijna 3,5 miljoen Nederlandse huishoudens beschikbaar.

Vrouwenzender FOXlife mikt op entertainment, lifestyle en reality. De programmering bestaat niet alleen uit internationale series als The Mindy Project, Gilmore Girls, True Blood en The Big C, maar ook uit reality-programma’s. Voorbeelden zijn Life With La Toya, Kendra On Top en Joan en Melissa: Joan Knows Best.

Alle digitale abonnees van Ziggo en UPC kunnen de komende maand kennis maken met FOXlife. Normaliter is FOXlife te zien via de Ziggo-pakketten TV Plus en TV Extra en bij UPC in het pakket Digitaal TV Royaal. Daarnaast hebben de providers Caiway en Delta de zender ook in hun aanbod. 

Een greep uit het aanbod: in Chicago Fire staat het stressvolle werk van brandweerpost Chicago Firehouse 51 centraal, terwijl comedyserie The Mindy Project de liefdesleven volgt van de vrijgezelle gynaecologe Mindy Kaling. Op 26 maart is de première van de reality-serie Man Up, waarin onzekere en onaantrekkelijke Britse mannen zich laten transformeren in moderne heren. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken