Hoe viral is de virale commercial van Centraal Beheer?

Hoe viral is de virale commercial van Centraal Beheer?
  • Media
  • 25 feb 2014 @ 00:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommercialsReclameVirale marketing

DDB & Traibal Amsterdam hebben een nieuwe commercial gemaakt voor Centraal Beheer, die alleen voor internet is gemaakt. Een echte viral dus? Wie weet, dat moet blijken. Feit is dat hij al 100.000 keer is bekeken in een paar dagen tijd. Hoe viral is deze viral?

'Er is maar weinig leuker dan buiten spelen als het vriest dat het kraakt. Je moet alleen wel blijven opletten, zo ondervinden de twee jochies in dit filmpje.' Zo luidt de begeleidende tekst op YouTube. En wat er vervolgens gebeurt is... Verrassend? Spectaculair? Valt eigenlijk wel mee. Toch klikten al veel mensen op deze link. Omdat hij zo herkenbaar is wellicht? 

Credits Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie: In Case Of Fire
Director: Colin Huijser
Executive Producer: Paul Brand
Producer: Arjan Oosterveer
Productiemanager: Mira de Steur
Editor: Beer Ravenhorst
D.O.P.: Joris Bulstra
Post-productie: The Sandman, Hans Loosman
Geluid: Luuk Hoogstraten



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken