Interbest neemt 100e reclamemast over van JCDecaux

Interbest neemt 100e reclamemast over van JCDecaux
  • Media
  • 13 feb 2014 @ 10:24
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

Met de overname per 1 maart van de reclamemast Royale van JCDecaux brengt Interbest haar totaal aantal reclamemasten in Nederland op honderd.

De overgang is een gevolg van de overname in 2009 door Interbest van Spectate. Hiermee werden zeven additionele locaties verworven. Hiervan zijn er, met deze bovenstaande overgang, inmiddels vier in exploitatie genomen door Interbest. De resterende drie locaties, allen verhuurd aan Clear Channel, volgen op termijn. In 2012 nam Interbest ook al vijf locaties over van Schiphol langs de A4.

Meindert van den Heuvel, algemeen directeur Interbest: 'We investeren constant in nieuwe en betere locaties. Deze locatie (knooppunt Amstel A2/A10) past perfect in dat plaatje. Ook de digitale investeringen die er aan komen, maken daar deel van uit.' 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken