John Martin is nieuwe CEO van Sanoma Learning, Sander ten Dam leidt tijdelijk Sanoma Digital

John Martin is nieuwe CEO van Sanoma Learning, Sander ten Dam leidt tijdelijk Sanoma Digital
  • Media
  • 21 feb 2014 @ 08:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlinePersonalia

Per 1 maart 2014 start John Martin als CEO van Sanoma Learning. Op 31 oktober 2013 heeft Sanoma bekendgemaakt dat hij Jacques Eijkens, de huidige CEO van Sanoma Learning, in het eerste kwartaal van 2014 zal opvolgen. Jacques Eijkens blijft werkzaam bij Sanoma Learning en gaat John Martin ondersteunen bij het doorvoeren van de reorganisatiestrategie van het bedrijf.

John Martin, tot 2011 werkzaam bij Sanoma Learning en de afgelopen maanden als interim-CEO verantwoordelijk voor het opstarten van Sanoma Digital, zegt: 'Ik zie ernaar uit mijn voormalige collega's weer terug te zien en een bijdrage te leveren aan de verdere ontwikkeling van de activiteiten van Sanoma Learning. Nu we Sanoma Digital hebben opgezet is onze 100 procent digitale organisatie klaar voor de volgende fase, met een nieuwe CEO.' 

Voor Sanoma Digital wordt een nieuwe CEO aangetrokken. Dit proces verloopt voorspoedig. Intussen is Sander ten Dam aangesteld als interim-CEO Sanoma Digital, tot er een permanente CEO benoemd is. Sander ten Dam is momenteel COO van Sanoma Digital in Nederland en verantwoordelijk voor het lead generation-portfolio van Sanoma, met merken als Kieskeurig.nl en Startpagina. Als interim-CEO rapporteert hij direct aan Harri-Pekka Kaukonen, President en CEO van de Sanoma Group. 

www.sanoma.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken