Kellerhuis en Van Sas delen hoofdredactie HP/De Tijd

Kellerhuis en Van Sas delen hoofdredactie HP/De Tijd
  • Media
  • 5 feb 2014 @ 09:23
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PrintOnlinePersonalia

Opinietijdschrift HP/De Tijd heeft een nieuwe tweekoppige hoofdredactie, bestaande uit Tom Kellerhuis (foto) en Edwin van Sas. Die laatste was al sinds het vertrek van Daan Dijksman interim-hoofdredacteur. Kellerhuis wordt in deze nieuwe duobaan verantwoordelijk voor het magazine, Van Sas is dat voor de site en digitale edities.

Kellerhuis werkte in het verleden al voor HP/De Tijd en is daarnaast bekend als culinair journalist, onder meer voor Het Parool. Van Sas was per 1 januari verantwoordelijk voor de site maar kreeg daar na het vertrek van Dijksman ook de taken voor print bij.

Ook op het uitgeeffront verandert er iets bij HP/De Tijd. Hans van Brussel, sinds 1 januari 2012 gedelegeerd uitgever en in die functie verantwoordelijk voor de reorganisatie en herpositionering van de Audax-titel, draagt zijn functie als uitgever over aan Marianne Verhoeven. Van Brussel blijft als adviseur beschikbaar. De overdracht aan Verhoeven zal naar verwachting eind maart zijn voltooid.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken