Kellerhuis en Van Sas delen hoofdredactie HP/De Tijd
- Media
- 5 feb 2014 @ 09:23
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintOnlinePersonalia
- 5 feb 2014 @ 09:23
- Redactie Media
Opinietijdschrift HP/De Tijd heeft een nieuwe tweekoppige hoofdredactie, bestaande uit Tom Kellerhuis (foto) en Edwin van Sas. Die laatste was al sinds het vertrek van Daan Dijksman interim-hoofdredacteur. Kellerhuis wordt in deze nieuwe duobaan verantwoordelijk voor het magazine, Van Sas is dat voor de site en digitale edities.
Kellerhuis werkte in het verleden al voor HP/De Tijd en is daarnaast bekend als culinair journalist, onder meer voor Het Parool. Van Sas was per 1 januari verantwoordelijk voor de site maar kreeg daar na het vertrek van Dijksman ook de taken voor print bij.
Ook op het uitgeeffront verandert er iets bij HP/De Tijd. Hans van Brussel, sinds 1 januari 2012 gedelegeerd uitgever en in die functie verantwoordelijk voor de reorganisatie en herpositionering van de Audax-titel, draagt zijn functie als uitgever over aan Marianne Verhoeven. Van Brussel blijft als adviseur beschikbaar. De overdracht aan Verhoeven zal naar verwachting eind maart zijn voltooid.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- uitgever
- hoofdredacteur
- hoofdredactie
- Tom Kellerhuis
- HP/De Tijd
- Daan Dijksman
- Edwin van Sas
- Audax
- Hans van Brussel
- Marianne Verhoeven
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing