Marks & Spencer en JCDecaux hebben primeur met eerste swipebare Abri-uiting
- Media
- 21 feb 2014 @ 12:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OutdoorInteractie
- 21 feb 2014 @ 12:08
- Redactie Media
Marks & Spencer en JCDecaux leggen een virtuele catwalk aan in Den Haag. Marks & Spencer toont haar nieuwe collectie op de eerste interactieve Abricampagne met swipe technologie in Nederland. Voorbijgangers kunnen door het in de Abri geïntegreerde scherm te bedienen per getoonde outfit een catwalk-clip selecteren.
De interactieve Abri staat op de Kalvermarkt in Den Haag, op loopafstand van waar, aansluitend op de campagne, op 20 februari de nieuwe flagship store van Marks & Spencer haar deuren opende voor het publiek. Passanten worden aangemoedigd om het touchscreen te bedienen.
Ze kunnen door de nieuwe lentecollectie damesmode swipen. Van elke getoonde outfit worden de prijzen weergegeven en kan een clip geselecteerd worden van een model, dat de kleding toont op een catwalk. Alle artikelen zijn verkrijgbaar op de Nederlandse website van Marks & Spencer en in de nieuwe vestiging op de hoek Grote Marktstraat / Wagenstraat.
De buitenreclamecampagne bestaat uit de interactieve Spectacular aangevuld met posters op Abri’s en Zuilen in Den Haag. De campagne is mede mogelijk gemaakt door Marks & Spencer, Reclamebureau Wessel & Zn. en JCDecaux Innovate.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing