VanHaren en BrandDeli zoeken gestolen Killerheels
- Media
- 26 feb 2014 @ 11:39
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Social mediaCampagnesMerken
- 26 feb 2014 @ 11:39
- Redactie Media
VanHaren en BrandDeli zijn een campagnewedstrijd gestart voor de nieuwste ‘Killerheels’ uit de voorjaarscollectie van de schoenenfabrikant. Starcom, verantwoordelijk voor het campagneconcept, zet hiermee de eerste Brand Partnership op met crimezender ID. Tijdens de campagne worden kijkers opgeroepen om via ID te speuren naar de naaldhakken die fashionblogster Serena is 'kwijtgeraakt'. De beloning voor de vinder is een jaar lang gratis vanHaren schoenen.
In een activatiepromo is te zien hoe Serena een van de nieuwe Killerheels uit de voorjaarscollectie toont aan haar vriendinnen tijdens een high tea. Na afloop zijn haar prachtige schoenen ineens verdwenen. Kijkers kunnen op de Facebook-pagina van vanHaren onderzoeken wie deze killerheels heeft gestolen en maken zo kans op een jaar lang gratis schoenen. Tijdens de vier weken durende campagne worden er voortdurend hints gegeven over de mogelijke dader en is er wekelijks een paar Killerheels te winnen.
BrandDeli ontwikkelde de activatiepromo en de teasers voor de campagne die wordt ingezet op de platforms van crimezender ID en vrouwenzender TLC. Ook is de speciale Killerheels Facebook-pagina gelanceerd, gemaakt door vanHaren zelf. Starcom was verantwoordelijk voor de integratie van alle onderdelen van het campagneconcept.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing