Human haalt NPO-grens van 50.000 leden
- Media
- 11 mrt 2014 @ 11:41
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieDoelgroep
- 11 mrt 2014 @ 11:41
- Redactie Media
De humanistische omroep Human bereikt vandaag het aantal van 50.000 leden, zo meldt de Volkskrant. Human hoopt hiermee in 2016 te kunnen toetreden tot het publieke bestel als aspirant-omroep.
Of de politiek de omroep opnieuw toelaat tot het bestel is nog onzeker. Eerder werd juist door het kabinet besloten de levensbeschouwelijke omroepen op te heffen per 1 januari 2016. Het gaat om de zogeheten 2.42-omroepen, die geen leden hebben maar levensbeschouwelijke stromingen vertegenwoordigen. Daardoor verdwijnen omroepen als RKK, IKON, OHM en BOS.
Human is sinds enkele jaren gevestigd bij de VPRO en werkt hiermee intensief samen. De deadline om voldoende leden binnen te halen die het aspirant-omroepschap mogelijk te maken is 1 april. Die deadline heeft Human dus ruimschoots gehaald.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing