Ouders Van Nu wordt crossmediaal platform
- Media
- 17 mrt 2014 @ 12:43
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintJournalistiekOnlineCommunity
- 17 mrt 2014 @ 12:43
- Redactie Media
Deze maand transformeert Ouders van Nu van printtitel naar een groot crossmediaal platform, inclusief diensten als de Zwanger- en de Babybox, de Voordeelpas, diverse apps, nieuwsbrieven en een responsive website. De merken Felicitas, de Jonge Gezinnen Voordeelpas en de site Jongegezinnen.nl gaan verder onder de paraplu van Ouders van Nu, waarbij het tijdschrift een belangrijke rol blijft spelen.
Ouders van Nu begeleidt al ruim 45 jaar moeders, vanaf hun zwangerschap tot het kind de deur uit is. Tijdens de zwangerschap een box vol cadeautjes, na de bevalling een pakket voor de baby en een voordeelpas die korting biedt op allerlei producten voor moeder en kind. Ook op de vernieuwde site Oudersvannu.nl is de content afgestemd op het profiel van de bezoeker, waardoor er heel gericht per levensfase kan worden gecommuniceerd met de doelgroep. Hoe de website er nu uitziet en werkt, laat dit filmpje zien.
Anneliese Bergman, uitgever Sanoma Parenting: 'Door de bundeling van krachten van de verschillende media kunnen we ouders, beter en overzichtelijker voorzien in hun informatie- en inspiratiebehoefte. Voor onze commerciële partners kunnen we een marketingmix inzetten om een boodschap optimaal over te brengen, vanuit één merk. Het helpt daarbij ook mee dat Ouders van Nu het grootste en meest invloedrijke merk binnen het parentingsegment is, waarbij partners kunnen meeliften op deze autoriteit.'
Hilde Tholen, hoofdredacteur Ouders van Nu: 'Tijd van jonge ouders is schaars. Ouderschap is een opeenstapeling van nieuwe ervaringen; alles is een eerste keer en het is lastig jezelf niet te verliezen in de dagelijkse drukte. Ouders van Nu helpt je genieten van de mooie, simpele en vrolijke momenten van het ouderschap. Met informatie die aansluit bij je persoonlijke situatie. Via het tijdschrift, online, apps en met fijne acties voor moeders.'
Met het crossmediale portfolio Ouders van Nu, Kinderen en Kek Mama bereikt Sanoma Parenting maandelijks 4,4 miljoen keer (aanstaande) moeders. Sanoma claimt hiermee de grootste- en meest invloedrijke 'parenting community' in Nederland te hebben.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- crossmedia
- Felicitas
- Jongegezinnen.nl
- Babybox
- moeders
- platform
- Sanoma
- baby's
- community
- ouders
- Ouders Van Nu
- app
- Jonge Gezinnen Voordeelpas
- Parenting
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing