ANWB Media beste media-exploitant in Emerce 100

ANWB Media beste media-exploitant in Emerce 100
  • Media
  • 17 apr 2014 @ 08:26
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategieMiddelenPrintOnline

In april is de negende editie van de Emerce 100 verschenen, het imago-onderzoek naar de beste bedrijven in e-business. In deze speciale jaarlijkse uitgave staat hoe beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business, de prestaties van leveranciers van diensten rond e-business- en marketingbranche in het afgelopen jaar hebben beoordeeld.

ANWB Media, de grootste on- en offline uitgever op het gebied van vakantie, vrije tijd en mobiliteit, heeft in de Emerce 100 een eerste plaats veroverd binnen het segment Media-exploitanten. 

Om een zo goed mogelijk beeld van de markt te kunnen schetsen, heeft Emerce ook dit jaar het imago-onderzoek (uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction) verrijkt met andere relevante marktdata. De Emerce 100 beperkt zich al lang niet meer tot slechts honderd bedrijven. Dit jaar staat de teller op 220 vermeldingen, verdeeld over 27 toplijsten binnen vier segmenten. 

Saskia Bax, Marketing Manager bij ANWB Media: 'De uitslag bevestigt dat we op de goede weg zitten. Het geeft waardering voor de effort die we het afgelopen jaar hebben gestoken in het verder ontwikkelen van onze online sales. Een compliment voor onze accountmanagers die ANWB Media in de markt vertegenwoordigen.' 

www.emerce.nl/nieuws/emerce-100-beste-bedrijven-ebusiness-2014
www.anwbmedia.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken