Belden rondt overname Grass Valley af

Belden rondt overname Grass Valley af
  • Media
  • 9 apr 2014 @ 09:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MiddelenTelevisie

Een grote transfer in broadcast-business is afgerond: Belden, een internationale speler in signaaltransmissie, is rond met de eerder aangekondigde acquisitie van Grass Valley. Belden was al eigenaar van een andere grote speler in broadcast-techniek: Miranda.

Grass Valley gaat nu door het leven met als ondertitel 'A Belden Brand’. De producten van Grass Valley werden al vaak verkocht in combinatie met Miranda-producten. 

Op technologiebeurs NAB in Las Vegas worden beide bedrijven deze dagen als één nieuw gefuseerde organisatie gepresenteerd met een nieuw logo. Grass Valley is tijdens de NAB 2014 op twee stands actief: één met de focus op Playout en één gericht op Live & News Production.

'De samenvoeging van producten, talent, intellectueel eigendom en strategieën zorgt voor een breed en compleet portfolio met het schaalvoordeel van een nog grotere organisatie', aldus Belden. 'De aanschaf en het management van complexe workflows en infrastructuren kan door de fusie vereenvoudigen.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken