Bright lanceert digitaal magazine Bright Ideas
- Media
- 1 apr 2014 @ 18:31
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineAppsJournalistiek
- 1 apr 2014 @ 18:31
- Redactie Media
Na een geslaagde voortzetting als doorstartup begin dit jaar lanceert de toonaangevende techpublicatie Bright vandaag de opvolger van zijn printmagazine. Het nieuwe digitale magazine, Bright Ideas geheten, verschijnt om de week op ideas.bright.nl
Uitgever-hoofdredacteur Erwin van der Zande: 'We willen met Ideas de waan van de dag in de blogosfeer ontstijgen en verdieping bieden over vernieuwing. Smaakvol, geopinieerd en onafhankelijk. Kritisch waar nodig en een knipoog waar mogelijk. Om de week op zaterdagen verschijnt een nieuwe editie met vijf tot zes stukken waar de leestijd expliciet bij staat vermeld. Zo'n format past bij deze tijd: korter, vaker, lichter, visueler, sneller en daarmee beter afgestemd op de nieuwe leespatronen.'
Bright Ideas telt 24 edities per jaar voor 24 euro. Speciaal rond de introductie is dat bedrag verlaagd naar 20 euro en maakt ieder nieuw lid kans op een spiksplinternieuwe Google Glass. De felbegeerde met internet verbonden bril is wereldwijd nog nergens vrij verkrijgbaar. Er lopen in Nederlands slechts een kleine vijftig zogeheten Glass Explorers rond. Daar komt er op 1 juni één bij wanneer de winnaar bekend wordt gemaakt.
Bright Ideas verschijnt in de vorm van een webapp. Het is daarmee leesbaar op elk scherm, in een opmaak aangepast op het formaat. Of je nou een desktop, laptop, tablet of smartphone gebruikt, Ideas leest altijd lekker. In elke editie zit bovendien een stuk dat iedereen gratis kan lezen ter kennismaking. Artikelen die door leden worden gedeeld, zijn ook gratis te lezen. Bright Ideas is bovendien banner-vrij.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing