Healthy You haakt in op sport en superfoods

Healthy You haakt in op sport en superfoods
  • Media
  • 3 apr 2014 @ 10:22
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekPrint

Inspelend op de trend van sporten, superfoods en groentesmoothies heeft F&L Publishing Group deze week Healthy You gelanceerd. Het tijdschrift richt zich op vrouwen met passie voor een gezond leven.

Healthy You wordt gemaakt door de redactie van Gezond Eten, is 132 pagina’s dik en kost €4,95. Met tips van personal trainers, voedingsdeskundigen en andere experts staat Healthy You vol met advies, inspiratie en praktische hulp voor vrouwen om zich goed te voelen en er goed uit te zien. Van uitleg over mindfulness tot complete trainingsschema’s voor thuis of in de sportschool, alles op het gebied van feel good komt aan bod.

Steeds meer mensen zijn bezig met een gezonde levensstijl. De sportscholen en bootcampclubs schieten als paddenstoelen uit de grond. Dagelijks verschijnen er nieuwe artikelen over wat goed en gezond is. Het is lastig de echt goede tips hieruit te filteren. Healthy You wil hét magazine zijn dat alle goede tips bundelt en hiermee een handleiding is voor een gezond leven voor lichaam en geest.

Redacteur Lieneke van Dijk: 'Healthy You is een blad voor jonge vrouwen die weten wat ze willen op het gebied van gezondheid en lifestyle. We helpen ze een handje om hun doelen te bereiken. Het is een heerlijk blad om mee op de bank te kruipen en er daarna keihard mee aan de slag te gaan.'

Healthy You ligt vanaf deze week in de winkels en is te bestellen in de webshop van F&L Publishing. F&L in Nijmegen geeft tal van publieke magazines uit, zoals c't, Auto Review, iCreate, Android Magazine en Gezond Eten.  

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken