Hilmar Mulder van Grazia naar ELLE
- Media
- 30 apr 2014 @ 09:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - PrintPersonaliaMakers
- 30 apr 2014 @ 09:21
- Redactie Media
Hilmar Mulder stapt over van Sanoma naar Hearst Magazines: de hoofdredacteur van Grazia gaat de scepter zwaaien op de redactie van modetijdschrift ELLE. Mulder volgt Cécile Narinx op, die dit najaar aan de slag gaat als hoofdredacteur van het nieuwe Harper’s Bazaar.
Mulder was sinds 2007 werkzaam bij Grazia. Daarvoor leidde ze Cosmopolitan en was ze moderedacteur bij Sanoma-bladen Marie Claire, Viva en Yes. Mies de Vries, hoofdredacteur van Beau Monde, vervangt Mulder tijdelijk bij Grazia als interim-hoofdredacteur.
Zelf meldde Mulder gisteren via Twitter: 'Oui, c'est vrai, na zes mooie jaren bij Grazia ga ik naar ELLE.' Sanoma reageerde met: 'Molte grazie!'
Op Elle.nl is Mulder langer van stof: ‘Na ruim zes jaar met hart en ziel voor Grazia te hebben gewerkt, ging mijn modehart meteen harder kloppen toen de kans voorbijkwam om bij ELLE te werken. Een rol te mogen spelen bij hét modeblad waar ik mee ben opgegroeid is een uitdaging die ik niet kon laten lopen.’
Luc van Os, CEO van Hearst Magazines Nederland: ‘Ik ben erg blij dat Mulder de overstap naar ELLE wil maken. Zij is de juiste persoon om ELLE na 25 jaar naar de next stage te leiden en brengt enorm veel ervaring met zich mee zowel aan de modezijde, als met betrekking tot het verder uitbouwen van ELLE digitaal.'
Oui, c'est vrai - na zes mooie jaren bij @Grazia_NL ga ik naar @ELLE_nl http://t.co/Frf91hLcmU
— Hilmar Mulder (@HilmarMulder) April 29, 2014
Hilmar Mulder maakt na 7 jaar hoofdredacteurschap Grazia de overstap naar Elle, @HilmarMulder: molte grazie
— Dolly van den Akker (@DvdA37) April 29, 2014
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- mode
- ELLE
- overstap
- magazine
- Cécile Narinx
- hoofdredacteur
- fashion
- Mies de Vries
- Hilmar Mulder
- Sanoma
- tijdschrift
- Grazia
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing